Inlägg från: JoJ Sept09 |Visa alla inlägg
  • JoJ Sept09

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3

Fick visst ett litet sammanbrott idag..grät och bölade om hur illa allting kommer att gå...misstänker att det var för att en av mina godaste väninnor hörde av sig på natten oc meddelade att hon och hennes dotter har drabbats av svininfluensan och kunde såklart inte komma!!Plötsligt kändes allt hopplöst och jag tycker mig minnas att jag pep något om att klänningen inte satt bra heller!

När jag kommit över krisen så satte vi oss och vek och klippte programmen, ska lägga in bild sen, de blev kanon! Kl 02 var vi klara och då har jag ägnat dagen åt att tokstäda hela huset (första gästerna kommer imorgon) hämtat programmen, hämtat en kappa, hämtat blommorna, tagit taxi med alla blommor hem, burit runt på dem som en idiot i rädsla för att de ska tvärvissna så är två två dagar innan!!!

Jag är nervös, förfäntansfull och lite orolig inför lördan... Framför allt över fler avhopp!! Är det nogon mer som fått flera sista minuten avhopp? hur gör ni i så fall med bordsplaceringen? Programmet hann ju tryckas med den svininfluenskes namn med på bordsplaceringen...ska jag bara låta hennes stol stå tom? Förslag? Vi kommer i så fall att ha tre tomma stolar!

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3