• Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3

Tror att den 2:a tråden har gått ut och när det nu bara är 3 dagar så måste vi ju kunna prata med varandra.
    Så här kommer tråd nummer 3

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3
  • Nippran
    Fotbollsfru skrev 2009-08-21 08:33:13 följande:
    Ett avhopp!!?? Grattis säger jag till det! Vi fick 10 avhopp... igår!! Släktingar till mig och min bästa vän sen 20 år tillbaka. Man börjar veta vart man har folk nu...
    Visst är det tråkigt. Man får känslan av att man inte betyder något för dem :( Jag tror ändå att ni kommer få en bra dag ändå :)
  • Nippran

Börjar få pirr i magen inför morgondagen... huvaligen!

• Mn0508

Gifter oss också imorgon och fått ett avhopp i veckan, som gjorde mig lite sur. 10 st avhopp vet jag inte hur jag reagerat.

• Nynaeve

vi fick precis ett avhopp men kan lösa det med bordsplaceringen. Nu sitter jag här med huvudet fullt av papiljotter (med hår som nästan går att sitta på måste man börja i tid) och en illgul sjal runt. Ska snart ta mig in till stan, så om ni hör historier om en galen kvinna med gul duk på huvudet så vet ni vem det är ;P

• Prazzen

Nu börjar det bli klart och nu när jag sitter i soffan och inser att det är imorgon så är det riktigt nervöst och lite otäckt

• Meria84

Jag är så stressad! Jisses, det och det och det och det måste göras och det har jag glömt och det där kan vara bra och ingen hade tänkt på det där.

puh!

Lycka till imorrn nu tjejer! Hoppas vi alla får en fin dag!

• en dröm blir sann

ja, lycka till. Nu är det nära vår stoooora dag !!!!

• Prazzen

Idag smäller det tjejer
    Hoppas ni alla får en toppendag!

kram

• Prazzen

Åhhhhh vilken underbar dag!
    Allt var helt perfekt och jag hoppas eran dag var det oxå.

Nu vill jag snart läsa massor med rapporter från hur eran dg blev så ska jag försöka att börja skriva ner hur våran var

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3