• Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3

Tror att den 2:a tråden har gått ut och när det nu bara är 3 dagar så måste vi ju kunna prata med varandra.
    Så här kommer tråd nummer 3

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3
  • Prazzen

Har fixat naglarna idag.
    Haha va svårt det är att skriva med dom.
    Snacka om i-landsproblem

• Nynaeve
    Prazzen skrev 2009-08-20 18:16:23 följande:
    Har fixat naglarna idag.Haha va svårt det är att skriva med dom.Snacka om i-landsproblem
    Jag har lite samma problem - men det är för att jag inte får manikyr förrän imorgon, och jag ska bara få snygg form och snyggt lack gjort så jag vill inte korta ner dem förrän då. Jag tänker inte sätta i linser förrän naglarna är kortare iaf!

Hoppas att dina naglar är värda "besväret"!
  • Nippran

Har gjort färdigt gästboken idag, varit på provmake-up och hår. Imorgon ska det städas akvariet och därefter fixa naglarna.

• NinahThomas
    Prazzen skrev 2009-08-20 18:16:23 följande:
    Har fixat naglarna idag.Haha va svårt det är att skriva med dom.Snacka om i-landsproblem
    *haha* jag oxå! Det var lite knepigt att skriva med nya naglarna..men dom är såå fina

Har oxå ev. ett avhopp från gästlistan, dom tror att dom fått svininfluensan..usch tycker d låter så hemskt..bättre o bara säga förkylning..jag blir ju hypokondrisk..
    Men annars så tror jag att det mesta är klart..förutom festlokalen då.
    Den "pyntar" vi imorgon kväll
    Borde nog gå och sova nu..men jag är som Alfons.."jag ska bara..." och så vips är det alldeles för sent.

Snart är det lördag
  • Tea80

Fatta girls i morgon gäller det!!!
    Önskar alla lycka till och hoppas på en fantastisk dag,ett minne för livet!!

• Fotbollsfru

Ett avhopp!!?? Grattis säger jag till det! Vi fick 10 avhopp... igår!! Släktingar till mig och min bästa vän sen 20 år tillbaka. Man börjar veta vart man har folk nu...

• Tea80
    Fotbollsfru skrev 2009-08-21 08:33:13 följande:
    Ett avhopp!!?? Grattis säger jag till det! Vi fick 10 avhopp... igår!! Släktingar till mig och min bästa vän sen 20 år tillbaka. Man börjar veta vart man har folk nu...
    Oj 10 avhopp....vad var deras anledningar?
  • Prazzen
    Fotbollsfru skrev 2009-08-21 08:33:13 följande:
    Oj då.
    Hoppas dom har någon bra anledning
Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3