Inlägg från: Nynaeve |Visa alla inlägg
  • Nynaeve

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3

Vi fick ett avhopp igår - en av våra musiker kunde inte komma - just pga influensa. Men vi lyckades lösa det, tack vare grym tur och goda kontakter. Så nu får vi en vevlira istället för en nyckelharpa men det gör detsamma tycker jag. Dessutom spelar fästmannen vevlira så det passar ju rätt bra.

Idag ska vi fixa de sista sakerna och jag ska försöka låta bli att noja över väderprognosen. Alla vädersajter utlovar regn i Uppsala på lördag. Jag blir galen!!!

• Nynaeve

Jag som så hett önskade mig fint väder senaste gången jag var på Kungstappen och gav blod. Nåja, det är ju en dag kvar, det kan hända mycket!

• Nynaeve
    Prazzen skrev 2009-08-20 18:16:23 följande:
    Har fixat naglarna idag.Haha va svårt det är att skriva med dom.Snacka om i-landsproblem
    Jag har lite samma problem - men det är för att jag inte får manikyr förrän imorgon, och jag ska bara få snygg form och snyggt lack gjort så jag vill inte korta ner dem förrän då. Jag tänker inte sätta i linser förrän naglarna är kortare iaf!

Hoppas att dina naglar är värda "besväret"!
  • Nynaeve

vi fick precis ett avhopp men kan lösa det med bordsplaceringen. Nu sitter jag här med huvudet fullt av papiljotter (med hår som nästan går att sitta på måste man börja i tid) och en illgul sjal runt. Ska snart ta mig in till stan, så om ni hör historier om en galen kvinna med gul duk på huvudet så vet ni vem det är ;P

• Nynaeve

Vi hade en fantastisk dag! Det ösregnade hela förmiddagen men lagom till fotograferingen kom solen fram. Allt blev en smula försenat men det gjorde inte så mycket. Vigseln i Botaniska i Uppsala var jättehärlig, mellan slottet och orangeriet. Fin inramning och världens bästa vigselförrättare. Festen var jätterolig, många tal och god mat. Igår satte vi oss och öppnade alla presenterna och drack bubbel samtidigt. Mycket mysigt.

• Nynaeve

Nu har jag lagt upp några bilder från vår bröllopsdag i galleriet.

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3