Inlägg från: Nippran |Visa alla inlägg
  • Nippran

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3

Ojdå...jag råkade öppna en tråd jag med...
    Vet någon av er hur man ska ta bort min "Nipprans" tråd??

• Nippran
    Prazzen skrev 2009-08-19 22:36:55 följande:
    Finns det inte något där det står uppdater.Kan man göra något där?
    Jag rapporterade felet via deras felanmälningssida :)
  • Nippran

Imorgon ska jag göra provmake-up och hår, fixa saker till tösen som hon behöver i skolan, städa akvariet, hmmm...fixa iordning gästboken, ev fixa naglarna, påbörja packningen...

• Nippran

Det är en jäkla massa saker...
    Idag hade vi två personer som meddela att de inte kommer pga sjukdom...därför har de inte betalat in sedan den 31/7 :/

• Nippran
    Prazzen skrev 2009-08-19 23:04:25 följande:
    hmmm en väldigt lång influensa dom måste ha haft
    Ha,ha...japp och den vill jag ju inte drabbas av ;)
  • Nippran

Så sant! De ska bara hålla sig borta. Så det så!

• Nippran

Hur ser det ut för er övriga med planeringen? Är just nu en aning nipprig :) Bara 2 dagar kvar till den stora dagen...

• Nippran
    Birana skrev 2009-08-19 23:46:56 följande:
    Jag säger bara: J*la finnar!!! Får bara mer o mer av stress!
    Inte kul! Kram!
  • Nippran

Har gjort färdigt gästboken idag, varit på provmake-up och hår. Imorgon ska det städas akvariet och därefter fixa naglarna.

• Nippran
    Fotbollsfru skrev 2009-08-21 08:33:13 följande:
    Ett avhopp!!?? Grattis säger jag till det! Vi fick 10 avhopp... igår!! Släktingar till mig och min bästa vän sen 20 år tillbaka. Man börjar veta vart man har folk nu...
    Visst är det tråkigt. Man får känslan av att man inte betyder något för dem :( Jag tror ändå att ni kommer få en bra dag ändå :)
  • Nippran

Börjar få pirr i magen inför morgondagen... huvaligen!

• Nippran

Vi hade en underbar dag med fint väder, god mat och dryck, glada gäster och fin ceremoni, dans.
    Avslutningen var dock inte lika kul när vi skulle gå då vi upptäckte att någon jävel hade varit fräck och smitit in i festlokalen och stulit min handväska så min hjärna, pass, nycklar, plånbok m.m är borta. Natten på hotellet fick påbörjas med att spärra kort, pass, polisanmälan, spärra telefon.
    Mitt i natten bestämde vi oss ändå för att inte det lägga sordi på vår dag så vi tog ett bad, drack skumpa och smaskade choklad.

GRATTIS TILL ER ALLA :) !

• Nippran

Jag har lagt upp lite bilder som tärnans man tog :)

• Nippran

Undrar om ni alla nyblivna fruar försvann ;)

• Nippran
    Paljetten skrev 2009-09-13 14:44:21 följande:
    Nej vi har inte försvunnit! Jag har lagt in lte bilder från vår stora dag. Så roligt att titta på. Tänk att det är 3 veckor sedan bara, känns som vardagen kommit så fort, tur man har bilder kvar att titta på : )
    Jättefina bilder ni har fått :)
  • Nippran

Har nu lyckats att välja ut 23 st bilder...av 500 st. Sicket hästejobb!

• Nippran
    Paljetten skrev 2009-09-14 09:51:27 följande:
    Tack så mycket! Ni var med jättefina!(glömde säga det tidigare)Vilket jobb att välja ut bilder....vi hade en kompis som fotade oss så jag hoppas vi får alla bilder....= )
    Tack!
    Jo, det är svårt att välja bilder. Vi får ju alla på en dvd men det är 23 som är fixade. Därefter är det till att skicka ut alla tackkorten :)
    Vi fick ett resebidrag av makens släkt så nu håller vi dessutom på att kika efter en resa i januari. Har starka planer på att åka till Egypten...
  • Nippran
    Paljetten skrev 2009-09-18 07:57:10 följande:
    Gud vad härligt! Vi fick också en del resebidrag i present, så vi ska åka nånstans med nästa år,men då får barnen följa med. Vi hoppas att vi kan ta en weekend själva nu i höst, för att njuta lite.
    Jo, det ser verkligen härligt ut. Vi hoppas på att kunna boka resan redan till helgen :)
    Det är inte helt fel att ta en weekend för att komma iväg på tu man hand :) Vart har ni tänkt att resa nästa år?
  • Nippran
    Paljetten skrev 2009-09-24 08:25:45 följande:
    Vi vet inte riktigt, det får bli nån resort någonstans där barnen kan leka av sig lite på dagarna...vi var på Cypern ett år det var jättefint, men det är så dyrt bara. Har ni bokat nu?
    Nej, tyvärr inte. Vi får vänta tills imorgon då slantarna kommer in :)
  • Nippran

Det blir Egypten, Hurghada, i början av januari. Resan är bokad och delvis betald :)

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3