Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3
Ojdå...jag råkade öppna en tråd jag med...
Vet någon av er hur man ska ta bort min "Nipprans" tråd??
Ojdå...jag råkade öppna en tråd jag med...
Vet någon av er hur man ska ta bort min "Nipprans" tråd??
Imorgon ska jag göra provmake-up och hår, fixa saker till tösen som hon behöver i skolan, städa akvariet, hmmm...fixa iordning gästboken, ev fixa naglarna, påbörja packningen...
Det är en jäkla massa saker...
Idag hade vi två personer som meddela att de inte kommer pga sjukdom...därför har de inte betalat in sedan den 31/7 :/
Så sant! De ska bara hålla sig borta. Så det så!
Hur ser det ut för er övriga med planeringen? Är just nu en aning nipprig :) Bara 2 dagar kvar till den stora dagen...
Har gjort färdigt gästboken idag, varit på provmake-up och hår. Imorgon ska det städas akvariet och därefter fixa naglarna.
Börjar få pirr i magen inför morgondagen... huvaligen!
Vi hade en underbar dag med fint väder, god mat och dryck, glada gäster och fin ceremoni, dans.
Avslutningen var dock inte lika kul när vi skulle gå då vi upptäckte att någon jävel hade varit fräck och smitit in i festlokalen och stulit min handväska så min hjärna, pass, nycklar, plånbok m.m är borta. Natten på hotellet fick påbörjas med att spärra kort, pass, polisanmälan, spärra telefon.
Mitt i natten bestämde vi oss ändå för att inte det lägga sordi på vår dag så vi tog ett bad, drack skumpa och smaskade choklad.
GRATTIS TILL ER ALLA :) !
Jag har lagt upp lite bilder som tärnans man tog :)
Undrar om ni alla nyblivna fruar försvann ;)
Har nu lyckats att välja ut 23 st bilder...av 500 st. Sicket hästejobb!
Det blir Egypten, Hurghada, i början av januari. Resan är bokad och delvis betald :)