Inlägg från: Meria84 |Visa alla inlägg
  • Meria84

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3

Så bra, såg först nu att den andra gått ut.

Idag fick jag äntligen min ring, så jag behöver inte oroa mig för den biten längre. Måste sätta mig nu och vika alla festhäften bara...

• Meria84

Vi har fått två avhopp sen jag skrev ut festprogrammen IGÅR Så jag kommer skriva ut ordet "STRUKEN" och limma över deras beskrivningar. Bordsplaceringen kommer jag kludda om lite fint, blir inga större ändringar där.

Å tacktack! Ja det är skönt att äntligen ha ringen klar. Hur fin som helst var den också. Ska visa bild på ringen o festhäftet bara jag hittar kameran

www.yr.no visar sol/moln på lördag och hoppas på det. Men nu spelar det ingen större roll för vi bestämde oss för att vigas inne i grillstugan. Var skitmysigt där inne så vi tar det istället för stranden

• Meria84

Jag är så stressad! Jisses, det och det och det och det måste göras och det har jag glömt och det där kan vara bra och ingen hade tänkt på det där.

puh!

Lycka till imorrn nu tjejer! Hoppas vi alla får en fin dag!

• Meria84

Skriver längre variant senare. Ville bara komma in och gratta alla till den nya fru-titeln

vi hade en underbar dag vi också, solen sken och festen gick kanon. Avrundade runt 04:30

• Meria84

Prazzen: Tack!

Nippran: Fy *** man blir så förbannad. Vi hade tur i oturen. Vid ceremonin hade mamma tagit med en stor bärbar stereo de har på sina linedanceuppvisningar. När ceremonin var klar gick alla och åt, stereon glömdes kvar på stranden en liten bit bort från vart vi satt. När vi kom ihåg den var den borta, tillsammans med en liter sprit som stod där efter vi blandat välkomstdrinkar. Så allt kändes hemskt just då, vi försökte tänka bort det och bara njuta av dagen. Idag när vi städade såg vi ett skjul en bit bort, gick dit och där stod stereon gömd under ett skynke. Troligtvis nån som tagit allt, gömt den där för att frakta hem den senare. Spriten var fortfarande borta, så vi tror inte att nån av gästerna rört grejerna. Så stereon hittades iaf.
    Skönt att ni kunde njuta på natten ändå! Låga människor ska inte få förstöra bröllop med sånt...

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3