Inlägg från: Paljetten |Visa alla inlägg
  • Paljetten

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3

Grattis alla nyblivna fruar, Här är en lycklig till!!!
    Vi hade en helt fantastisk dag med! Allt flöt och blev över förväntan. Barnen var fantastiskt duktiga och var nog tagna av stundens allvar för jag fick påminna mig om att de var med under vigseln. Min älskade man var otroligt nervös så han kommer inte ihåg något. Men jag bara njöt! Musiken var underbar.
    Festen var jättelyckad med, få tal och högt tempo så ingen somnade, precis som vi ville ha det. Alla dansade och hade roligt och fyrverkeriet blev en överraskning från oss. Jag tror att det kommer vara en dag de flesta kommer att minnas, inta bara vi!
    Det som vi känner är att det hade varit skönt att resa iväg någonstans och få suga på karamellen ett tag till istället för att sitta på jobbet och flumma...men det kanske blir en weekend snart..
    Kram på er alla!

• Paljetten

Jag har lagt upp lite bilder från engångskamrorna som vi framkallade i måndags. Väntar med spänning på fotografens bilder....mmm vad jag myser när jag tänker tillbaka!

• Paljetten

Nej vi har inte försvunnit! Jag har lagt in lte bilder från vår stora dag. Så roligt att titta på. Tänk att det är 3 veckor sedan bara, känns som vardagen kommit så fort, tur man har bilder kvar att titta på : )

• Paljetten

Tack så mycket! Ni var med jättefina!(glömde säga det tidigare)
    Vilket jobb att välja ut bilder....vi hade en kompis som fotade oss så jag hoppas vi får alla bilder....= )

Nippran skrev 2009-09-13 21:46:36 följande:
    Jättefina bilder ni har fått :)
  • Paljetten

Gud vad härligt! Vi fick också en del resebidrag i present, så vi ska åka nånstans med nästa år,men då får barnen följa med. Vi hoppas att vi kan ta en weekend själva nu i höst, för att njuta lite.

Nippran skrev 2009-09-17 18:14:44 följande:
    Tack!Jo, det är svårt att välja bilder. Vi får ju alla på en dvd men det är 23 som är fixade. Därefter är det till att skicka ut alla tackkorten :)Vi fick ett resebidrag av makens släkt så nu håller vi dessutom på att kika efter en resa i januari. Har starka planer på att åka till Egypten...
  • Paljetten
    Nippran skrev 2009-09-22 23:01:33 följande:
    Jo, det ser verkligen härligt ut. Vi hoppas på att kunna boka resan redan till helgen :) Det är inte helt fel att ta en weekend för att komma iväg på tu man hand :) Vart har ni tänkt att resa nästa år?
    Vi vet inte riktigt, det får bli nån resort någonstans där barnen kan leka av sig lite på dagarna...vi var på Cypern ett år det var jättefint, men det är så dyrt bara. Har ni bokat nu?
  • Paljetten

Vi har bokat Turkiet, Side, slutet av april, ska delbetala i morgon!
    Ska bli så skönt! All inclusive, barnklubb.. längtar!= )
    På lördag ska mannen och jag få barnvakt och ha en relaxdag med massage och bubbel, och middag efteråt. Ska bli mysigt!

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3