Inlägg från: Strindlund |Visa alla inlägg
  • Strindlund

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3

Jag har inte riktigt förstått än att jag skall gifta mig på lördag! Det känns så overkligt, men jag ser fram emot det! Jag tror att jag kommer att bli hippad i morgon, min bästa väninna har sagt att hon och hennes mor kommer upp på fredag, men jag misstänker att de kommer redan i morgon. Kan aldrig tro att de skulle hippa mig dagen före vigseln.

Jag har råkat sett en lapp hos min syster där det stod "möhippa" på, och jag känner ingen annan som skall gifta sig!

• Strindlund

Redan under fredagen var det någon som vred på kranen och under lördagen öste regnet fortfarande ner. Vi hade en bra dag trots detta, ville dock ha kunnat fotografera utomhus. Vi var förvånansvärt lugn, men det jag planerat så länge var över på en handvändning. Lite tråkigt, samtidigt är det skönt att det bara är bröllopsresan kvar!

Har svårt att förstå detta, livet kommer att flyta på i vanlig anda men nu som man och hustru. Vi gifte oss av kärlek och jag är övertygad om att vi kommer att få ett bra liv tillsammans!

Grattis till er andra!

• Strindlund

Min mans syster har gjort ett fantastiskt bildspel åt oss! Skall ladda upp och visa er hur bra vår dag var! :)

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3