• giz83

Tårtmonster-tråden del 11.

flygande taxen-->

jag har lite erfarenhet av det där med grädde o färg...det blir skit om man inte gör glasyr!

grädden smälter jättefort och blir en sörja!!

sen finns det på kakburken.se en färg som heter extra svart eller vad det nu är! så ett tips är verkligen att INTE använda grädde!

men kolla på kakburken.se verkligen ett stort tips...de har massa saker som man kan använda när man ska baka tårta...som en leksaksaffär för den som vill göra annorlunda tårtor...hihi

*kärleken är evig*
  • giz83
    Tess80 skrev 2009-08-22 23:09:02 följande:
    Är ny här inne. Men jag älskar att baka tårtor! Har det som hobby. Jag gjorde våra bröllopstårtor (finns i mitt galleri). Jag hänger gärna här inne för att kanske kunna ge lite tips eller få mer information och kunna utvecklas själv
    hej tess! va vackra ni va!!! och grattis och välkommen till vår lilla tråd...=)

och tårtorna va underbart fina!!!

*kärleken är evig*
  • giz83

tojk--> ta det lugnt...hihi

du kommer att komma på vad du vill ha när det är dags att verkligen sätta igång...=)

*kärleken är evig*
  • giz83
    Mica o Krille skrev 2009-08-31 18:31:30 följande:
    Tack så hemskt mkt. Men säg inte hej förns ni har sett de andra tårtorna Ni får kolla in på tårtdekors hemsida om bilder på de andra. Säg gärna ärligt vad ni tycker sen. Men TACK, så hemskt mkt!
    guuuud vilken vacker tårta!!!!!

men ja undrar...vad har du använt för nått till jorden?

*kärleken är evig*
  • giz83

för snabb på att skicak iväg...

de ja ville säga va att det ser ut som kaffe pulver, men det är deet väl inte va??

*kärleken är evig*
  • giz83

vet ni tjejer? jag tror att jag har hittat en lösning på att slippa baka själv!!! hihi

min morbrors tjej gick konditori linjen på gymnasiet så ja ska fråga henne snällt om hon kan göra vår!!!

hihi

*kärleken är evig*
Svar på tråden Tårtmonster-tråden del 11.