Tårtmonster-tråden del 11.
Åsa Erika skrev 2009-09-08 19:22:37 följande:
Åsa Erika skrev 2009-09-08 19:22:37 följande:
Tooojk, hur var det, hur hade ni det?
Grattis i efterskott!!!
OT: Länge sen jag var här inne.. Hinner inte ens läsa ikapp. Hehe. Igår var vi och titta på Pablo Fransisco, och han gäng på china teatern. Fy vad kul det var Det var min födelsedagspresent från min man. SKoj skoj, första stand up jag varit på.
Tårtor.. Mjaa, gjorde 1 för 2 veckor sen, 2 nu i helgen. dock ligger de på min mans telefon, återkommer med dem. Dock är de inte så roliga, "bara" bildtårtor.
Tittar bara in em snabbis.
Mkt skrivet, orkar inta läsa... Kommer med några nya tårtor strax. *letar kabel*
Kirsto, sked, vilket bra tips. hade jag aldrig tänkt på.. *bortskämd*
www.brollopstorget.se/hem/mica_o_krille/gallery/phpc9c0qd.jpg Ny "liten" tårta.
Tojk, det som är gott till äppelmuffins - smält sockerpasta! Mjam!
Kirsto, Tack!
Yllo, tack för du vet vad... Haha.
Hej tjejjer, jag gjorde ingen farsdag tårta. Min man ville hellre ha en köpt blå prinsesstårta. Hehe. Men det gjorde inte mig nåt alls.. Har ni gjort några? Eller är denna tråd helt död nu på vintern?
Kirsto, han är trött på mina tårtor. Jag har ju hållt på i 2 år nu Tiden går fort. hihi.
Åh budapest, det är min favvo också. Måste baka det nån dag. har du recept att del med dig?
vad roligt, får du verkligen visa vad du kan.
och klart lille ska ha en fin tårta.
om ni inte har nåt att göra under kvällarna kommer min blogg in i bilden, jag skriver noveller där. kanske inte de bästa, men det är roligt. Här kan ni kika:
blackorchiid.blogg.se/
Ps, denna novell är inte för känsliga.
och börja nedifrån, såklart.
Oj tråden är verkligen död