Inlägg från: Teapot |Visa alla inlägg
  • Teapot

Nyårsbrudar?!

Och även jag är nyårsbrud!! Börjar faktiskt kännas att det närmar sig nu, och det är på tiden, har planerat sedan oktober!! Mycket börjar falla på plats faktiskt, vi skickar in vår hindersprövning imorgon

• Teapot
    crazynenne skrev 2009-08-30 16:55:40 följande:
    Teapot: Välkommen du också! Förstår att det är skönt att det snart är dags om ni planerat sen i oktober, är lång tid att vänta! Vi har bara kört på sedan i början av augusti, det tycker jag är lagom länge att vänta!
    Jo, men all väntan är ju egentligen lång väntan, även om vi verkligen väntar på något gott
  • Teapot

Jag och frugan skrev 2009-08-30 11:07:09 följande:

Hur gör alla med mat? Det är ju lite avancerat när det är just på ett nyår?
    Vi fick avslag från två cateringfirmor innan vi hittade den vi nu anlitat. Tror det blir bra ändå, även om de inte var vårt förstahands- (eller andrahands-)val! Det enda som är lite knepigt är att priserna tenderar att ligga högt... Så, mat är inget problem utan det verkliga problemet är att hitta någon som vill servera den! Ingen vill ju jobba på nyårsaftons kväll
  • Teapot

Ullix, ja det kanske kan vara en idé. Vi har frågat en hel del tonåringar i vår närhet, men de vill inte lämna något svar "så tidigt", de vill väl hålla dörrarna öppna så de inte går miste om någon fest...

• Teapot

Vinter2009: jag fick napp hos frisören jag ville ha direkt! Har varit hos henne två ggr nu och ska göra provuppsättning och sminkning två-tre veckor innan bröllopet, tror det blir kanon!

Vi skickade ut våra inbjudningar runt midsommar eftersom vi vet att en del i vår bekantskapskrets är tidiga med att planera storhelger Men vi har ännu inte fått så många svar, kanske en tredjedel. Men vi har OSA till 1 november så det är ju lång tid kvar!

• Teapot

Ullix, vi har tänkt ha fyrverkerier men har faktiskt inte ens funderat över om gästerna kommer att vilja ta med egna. Men då får de väl göra det då, det ska tändas på iaf

crazynenne, vad kul att du hittat din klänning! Grattis! Håller själv på att försöka få min att sitta bättre på kroppen...

Började pyssla med våra festprogram igår, var riktigt kul! Så nu vet jag hur utsidan kommer att se ut, måste bara tänka till lite angående insidan också

Svar på tråden Nyårsbrudar?!