Inlägg från: Jag och frugan |Visa alla inlägg
  • Jag och frugan

Nyårsbrudar?!

Här är en till som gifter sig på nyår!
    Kul att vi var några fler iaf.
    Jag och min flicka ska gifta oss i Värmland där vi kommer ifrån, bor nu i Gbg.
    Börjar ni redan få bröllopsnerver?

• Jag och frugan

Crazynenne: Trevligt, min tjej är från Hagfors också, denna STOR metropol, själv är jag från Kristinehamn. Hon heter Camilla Nilsson, han kanske kan veta vem det är, det är ju som sagt inte så stort.

Vi har precis börjat ta tag i saker på allvar nu och det börjar kännas verkligt. Innan har man drömt och funderat, nu är det handling som gäller.

VAr och kollade klänning igår, det är inte rätt. Hittade den jag ville ha men då fanns den bara i stl 36 och den var lite väl tight, bara att leta vidare antar jag.

Hur gör alla med mat? Det är ju lite avancerat när det är just på ett nyår?

• Jag och frugan

crazynenne: Hon är av årgång 83, så de gick inte i samma klass. Hon är väldigt bra på innebandy, folk brukar känna igen henne från det.

Ang servering så har vi fixat så att vänner till mina syskon ska ha hand om det. Eftersom vi ska ha buffé så blir uppgifterna mest att duka, fylla på, diska och ha allmän koll. Hade flera vänner som gärna ville hjälpa till och erbjöd sig väldigt fort. Man tackar!

Vi ska skicka ut inbjudningar i veckan och har osa 1 november. Tycker den tiden räcker.

Svar på tråden Nyårsbrudar?!