Inlägg från: ElinDaniel |Visa alla inlägg
  • ElinDaniel

Överpriser på bröllopssaker!

Jag kollade med en frissa igår på pris för frisyr.

2300, utan att hon ens fått förslag på hur jag ville ha det. Medan en baluppsättning gick på 300...

Lite konsigt...

Jag frågade vad det berodde på och hon sa att för en brud lägger man ner hela sin själv i arbetet... Ok... Men baluppsättningar är ju i regel superfina också!

• ElinDaniel

Jag trodde inte heller att det var överpriser... Men det är det faktiskt!!!

Visst, kanske det krävs lite mer av den yrkesverksamma för att få bruden nöjd. Kanske måste man va nogrann. Men det ska man väl vara jämt? :) I alla fall om man är som jag och du miamariaR, att vi inte ser nån skillnad på buketterna :) Haha

• ElinDaniel

Jag ska inte ljuga mer än nödvändigt... Jag skrev faktiskt fel på baluppsättningen. Det skulle stå 900 kr... Men men...

• ElinDaniel

Jag ska inte gifta mig fören maj nästa år. Men ringde en frisör förra veckan och en just nyss. Bara för kul (ist för att plugga) Hehe. Som tidigare nämnt... 2300 för bara håret om man är brud på ett ställe.

Ringde till en annan salong nu. 1200 för smink o hela baletten, om man inte är brud förståss ;) hehe... Fantastiskt hur denna karusell funkar... Säer inte att alla nöjer sig med en baluppsättning, men ibland är det ju ingen skillnad! :)

Svar på tråden Överpriser på bröllopssaker!