Inlägg från: SessanPrinsen |Visa alla inlägg
  • SessanPrinsen

Överpriser på bröllopssaker!

Ore! Jag kunde inte ha sagt det bättre själv =) Jag förstår att det kan kosta multum bara för det kallas för brud, men det finns bra och billigare ställen.

Inteflora tog jättemycket för sina brudbuketter, jag fick en likadan för halva priset hos en annan. Men som sagt, vill man ha bra service och en bra bindad bukett så kostar det!

Visst funkar det med en baluppsättning för den som vill ha nåt enklare. Mina tärnor fick betala enligt baluppsättningens priser. Jag tog en bruduppsättning som tog över 2 timmar att göra. De la extra mycket tid och arbete på mitt hår, just för att jag var brud! Jag fick jättebra service och den där "extra" känslan av att bli ompysslad och vara bortskämd!

Herregud, man gifter sig bara en gång... varför ska man behöva snåla? Vi satte upp en budget efter vad vi ville ha och inte utgick från en summa pengar och tänka vad har vi råd med!

Förstår att alla är olika och alla vill inte lägga pengar på det. Men tänk på oss brudar som vill ha det lilla extra och är villiga att betala för det! =) det är väl inget fel med det??

Svar på tråden Överpriser på bröllopssaker!