Nu är mitt "arga" brev till guldfynd klart
detta skrev jag till butiken, hoppas nu att jag får ett svar med en ursäkt.
Hej,
Mitt namn är Felicia.
Jag känner att jag behöver skriva till er då jag och min sambo fick väldigt tråkigt bemötande på guldfynd i Karlstad.
Vi gick in i butiken den 30/8 och väntade på vår tur, tjejen i kassan låste upp och tog fram dom släta förlovningsringarna jag bad om.
Efter det gick hon bara därifrån och ställde sig i kassan, det fanns inga kunder i butiken så hon gick inte dit för att hjälpa någon.
Jag var tvungen att gå tillbaka till henne för att be om något att prova storlekarna på fingrarna med, hon gick och hämtade det och lämnade oss sedan igen.
Sen när vi hade bestämt oss var jag tvungen att gå till kassan ännu en gång för att visa vilka ringar det var vi ville ha, vi beställde dom sedan och gick därifrån.
När jag sedan kom hem kände jag verkligen hur tråkigt det var att vi inte hade fått någon hjälp, vi fick inte veta vilken kvalitet det var på vilka ringar eller vad någon av det kostade (jag vet att priset står nedanför).
Jag hade mer än gärna sätt att hon hade pratat om ringarna så vi hade fått veta vad vi köpt.
Jag trodde att när man skulle välja ut ringar skulle vara trevligt och att man skulle kunna få ha en kunnig människa bredvid sig som skulle kunna hjälpa en om man hade några frågor.
Nu var jag istället som kund tvungen att springa fram och tillbaka till henne om jag hade några frågor, det hade kännts okej om hon hade varit ensam som säljare i butiken och det hade varit kunder i kassa och hon hade ursäktat sig och frågat om det var okej att gå till kassan och hjälpa kunderna där, men nu var hon varken ensam eller hade kunder i kassan.
Vi ville också ha gravyr i ringarna, och jag frågade då hur mycket det rymdes i ringen då fick jag till svar:
- jag vet inte, typ inte så mycket.
Borde inte hon veta det när hon jobbar i butiken?
Känner nu att jag nästan ångrar att jag spenderade mina slantar hon er, det känns också mycket tråkigt att det är fler än jag som hade denna tråkiga åsikt om dålig service, då jag har pratat med många andra som också kännt sig dåligt bemötta.
Hoppas att ni tar detta mail som något som kan göra eran butik bättre, hoppas också på att i framtiden kunna få bättre bemötande om jag nu väljer att gå tillbaka någon gång.
Om det är viktigt hette säljaren ******.
Mvh Felicia