• 090208

Nu är mitt "arga" brev till guldfynd klart

Nja du, det ar knappast kundernas fel... Sorry, men jag har sana pa mitt jobb ibland. Det ar ens jobb helt enkelt, och det ar faktiskt inte sa svart att bara le fast man ar ledsen inuti som ju hander alla.
    Men ar det sa jakla elandigt kanske man ska stanna hemma. Jag vet att alla ar manniskor med daliga dagar, men nar man jobbar med kundservice... Kanske ska byta jobb om man inte pallar.

Waersta skrev 2009-09-01 14:41:52 följande:
    Men hon kanske hade något hon var tvungen att göra? Eller hade en riktigt kass dag? Alla kan inte vara på topp jämnt och hon kanske kände att hon inte orkade vara social och positiv just den här dagen. vad som helst kan ju ha hänt. Om det nu fanns andra butiksbiträden, varför frågade ni inte dem om hjälp istället?Det kanske var den här tjejens tur att ha ansvar för kassan eller vad som helst.
  • 090208

flizz:
    Var det inte du som skrev nat om att ni ville betala allt pa en gang? Och att tjejen innan sagt nat lustigt om forskottet?

• 090208

Preciiiis vad jag tankte skriva. Det ar ju inte butikens problem om dom inte vet om det an.

Tycker det ar BRA att TS sager ifran.

KatjaB skrev 2009-09-01 16:21:33 följande:
    Men om det är butikens "problem" så är det väl inte fel att göra butiken uppmärksam på det.
  • 090208

Hur gick det??

Meria84 skrev 2009-09-03 16:03:31 följande:
    Undrar om det är samma människa jag stötte på? Hade krångel med vigselring. En kom bort på posten till butiken och en annan fick ett nytt leveransdatum. Efter att ha blivit lovad av butikschefen att de skulle hitta en ring åt mig i tid före bröllopet, trodde jag det skulle lösa sig. När jag senare över telefon fick veta att den andra ringen inte skulle hinna fram heller, frågade jag vad jag ska göra då? Bröllopet var om en vecka och nu har två ringar inte kommit fram. Hon blev sur i telefon och tyckte "jag vet inte, jag kan ju inte trolla fram en ring". Detta var också på Guldfynd i Karlstad. Bra att du skickade brevet och att du fick svar på det
Svar på tråden Nu är mitt "arga" brev till guldfynd klart