• Martinaa

MAJ 2010 del 3

Hej alla majbrudar! Dags för ny tråd! Här är den gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3439272-1.html

Tänkte vi kunde köra en liten datumlista med samtliga här i första inlägget. Hur mycket information ni vill ha med väljer ni själva. Skriv ert datum så ska jag lägga in er (och rätta mig om jag skrivit fel nånstans eller om något ändras).
    KV = Kyrklig vigsel
    BV = Borglig vigsel

1 MAJ

8 MAJ
    Lilleke

14 MAJ
    Ninnalotta

15 MAJ
    Snuttfia - Borås
    Fröken Strössel - Utomhus
    CiaLovesAndreas
    johi77
    Martinaa - 25 år, Borås, KV
    a n n a
    EmMagnus
    20100515
    maj2010

22 MAJ
    BlueBride
    l8ol

29 MAJ
    Nu gifter vi oss
    MV85
    UBW
    Mamli
    SofieOchJamie
    clin
    Tattoo82

Nu kör vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-03 13:36
    Okej ändring! Eftersom jag inte kan ändra redan publicerat inlägg så har jag gjort en egen lista och laddat upp här: www.martinaa.se/datum.asp (ja, jag är ledig idag och har inget att göra )

Meddela mig om något ska ändras eller uppdateras!

Kom igen nu brudar och se om vi kommer över 1000 inlägg i den här tråden!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 3
  • 2010 05 01

Tack för tipset Felixian!
    Nu har jag turen att ha en fantastisk frisör som redan lovat att fixa min frisyr. Jag hoppas att hon även kan hjälpa mig med smink. Har dock inte frågat vad det skulle kosta.. kanske ska göra det så det inte blir en överaskning :)
    Vart ska du gifta dig?

Felixian skrev 2009-11-20 10:28:37 följande:
    Jag ska också gifta mig den 1a Maj.Mitt största tips just nu är att kolla på hår och sminkställen om de har öppet eller inte, det är ju en röd dag som de flesta har stängt. Kolla även om de kan tänka sig att göra det iaf och vad det skulle kosta i sånna fall. För min del tyckte hårsalongen att 3000 va ett bra pris för en enkel uppsättning... jag är något tveksam till detta ;)Till slut blev det en kvinna som kommer hem till mig och fixar hår och smink för mig och mina två tärnor för 4000. Ett lite bättre pris tycker jag ;)Hoppas att det löser sig för dig med!
  • 2010 05 01

Martinaa och Tattoo 82 - Har också svårt att välja ring. Förlovningsringarna köpte vi på titanringar.com och vigselringen ska vi också beställa därifrån så jag har ju ett "begränsat" utbud. Men som sagt, det är svårt! Finns många fina ringar.

• HelenaO

Ville bara berätta att idag har jag köpt min brudklänning! Den är så vacker och jag känner mig verkligen fin i den! Den är precis så som jag önskat! Och damen som ägde butiken var världens snällaste och gulligaste! Hon frågade om jag ville gå modell för butiken på Bröllopsmässan i januari, klart jag vill! Tänk att få ha klänning och smink och hår en gång "extra", hur kul som helst ju! detta gjorde verkligen min dag!

• patrikoannika

Åhhhhhh..... vad kul!!!

HelenaO skrev 2009-11-21 15:11:25 följande:
    Ville bara berätta att idag har jag köpt min brudklänning! Den är så vacker och jag känner mig verkligen fin i den! Den är precis så som jag önskat! Och damen som ägde butiken var världens snällaste och gulligaste! Hon frågade om jag ville gå modell för butiken på Bröllopsmässan i januari, klart jag vill! Tänk att få ha klänning och smink och hår en gång "extra", hur kul som helst ju! detta gjorde verkligen min dag!
  • shamrock

Får man fråga var det finns så gulliga och snälla butiksägare?

• Bluebride

Åh, det vill jag också göra, tänk att få ha lite kul

• HelenaO

Ja, superkul! Ser verkligen fram emot att få testa att vara brud några månader innan det smäller på riktigt! Butiken heter Sernys högtidskläder, ligger i Ängelholm! Underbart ställe, kan verkligen rekommendera brudar i nordvästra skåne att göra ett besök där! :)

• Ananias

Har min klänning i en sån där klädpåse vi fick med..men ska den hänga dubbel verkligen..känns som nedre delaen av klänningen då knölas ihop??

• Bluebride

Tur att facebook finns. En tjej jag har kontakt med, hon hade en vän som kunde ställa upp med smink och hår, det ska bli kul.

Svar på tråden MAJ 2010 del 3