MAJ 2010 del 3
1 Grevinnan skrev 2009-11-03 17:12:20 följande:
1 Grevinnan skrev 2009-11-03 17:12:20 följande:
Men ni har väl fortfarande bottenlån som ska amorteras?
Suck... Behöver inte oroa mig om lånelöfte, kontantinsats och banklån längre. Ringde mäklaren idag för att boka tid för husvisningen och då meddelar hon att den är inställd! Säljarna hade fått ett bud nu redan innan som de tackat ja till... Så orättvist! :(
Ang "barns funderingar" till festhäftet tycker jag att de är ganska uttjatade om jag får säga vad jag tycker. Har förekommit i vartenda festhäfte jag tittat i tror jag. Men har man inte läst dem innan så är de ju rätt charmiga! Och smaken är ju som tur är som baken...
Jaha... Att välja att inte amortera när topplånet var borta hade jag inte en aning om att det var ett alternativ! Tänk vad man kan lära sig på BT's forum, haha!
Fröken Strössel: Jag har sagt det innan men jag kan säga det igen. Dina kort är sjukt snygga! EmMagnus's kort också!!
Nu ska jag pilla lite med våra kort tror jag, medan jag försöker ringa hem till pappa för att gratulera, men det har varit upptaget i snart en timme! *morr*
Ikväll har jag suttit och gjort ett antal stämplar till inbjudningskorten. Har några kvar men jag är ju ledig två dagar till så ska nog få klart dem i veckan
När jag satt och pysslade ihop en "prototyp" av korten kände jag att nåt fattades, och skulle eventuellt vilja ha liknande utklippta hjärtan som du har Fröken Strössel. Du hade fått låna nån speciell "maskin" till dem eller hur var det? Vad finns det för annat sätt att få fina utklippta hjärtan?