• Martinaa

MAJ 2010 del 3

Hej alla majbrudar! Dags för ny tråd! Här är den gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3439272-1.html

Tänkte vi kunde köra en liten datumlista med samtliga här i första inlägget. Hur mycket information ni vill ha med väljer ni själva. Skriv ert datum så ska jag lägga in er (och rätta mig om jag skrivit fel nånstans eller om något ändras).
    KV = Kyrklig vigsel
    BV = Borglig vigsel

1 MAJ

8 MAJ
    Lilleke

14 MAJ
    Ninnalotta

15 MAJ
    Snuttfia - Borås
    Fröken Strössel - Utomhus
    CiaLovesAndreas
    johi77
    Martinaa - 25 år, Borås, KV
    a n n a
    EmMagnus
    20100515
    maj2010

22 MAJ
    BlueBride
    l8ol

29 MAJ
    Nu gifter vi oss
    MV85
    UBW
    Mamli
    SofieOchJamie
    clin
    Tattoo82

Nu kör vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-03 13:36
    Okej ändring! Eftersom jag inte kan ändra redan publicerat inlägg så har jag gjort en egen lista och laddat upp här: www.martinaa.se/datum.asp (ja, jag är ledig idag och har inget att göra )

Meddela mig om något ska ändras eller uppdateras!

Kom igen nu brudar och se om vi kommer över 1000 inlägg i den här tråden!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 3
  • Felixian

Martinaa: jag tyckte att de med fönster va finast med =) Ett förslag om du vill ha rosett med är ju att knyta bandet runt "ryggen" av kortet och knyta bandet så att rosetten sitter på framsidan fast i kanten. Tydligt eller hur ;)

• jaao

Jag blev störtkär i det här inbjudningskortet,
    så det får det bli! Jag är inte så pysslig av mig.

Vårat färgtema går i skarpare rosa/cerice och svart men
    jag tycker kortet funkar ändå... en cerise bakgrung känns
    väl lite sådär hm...

• CiaLovesAndreas

jaao,
    Jättefint kort! Tror helt klart att det funkar.

• Fröken Strössel

jaao - Då har vi samma färgtema! Kortet du länkade til var jättefint!

Du kan se det inbjudningkort vi kommer ha i mitt galleri

• Avalon75

Första inköpet är betalt och beställt; brudklänningsgarderob!
    Underbart att boka av första grejen i budgetlistan...

Bandet blev bokat idag med.

Bestman och tärna är tillfrågade och båda har tackat ja - kul!
    Ikväll väntar samtal till toastmastern och den tilltänkta solisten i kyrkan (min syster), hoppas på bra svar (=ja) där med.

Nu händer det ju massor med grejor!

I övrigt knåpar jag/vi på med vår bröllopshemsida, roligt, roligt!

• Bluebride

här har det inte hänt så mycket, har införskaffat 10 till ljuslyktor till borden nu när jag har räknat ut hur många bord det antagligen blir

• maj2010
    Martinaa skrev 2009-09-15 14:06:05 följande:
    Tack för din röst! Jag är nog också inne på med fönster, för det blir lite unikt. Men sambon röstade för utan fönster... Efter att jag tvingat fram en åsikt då han mest säger "jag vet inte" till allt jag frågar om... Stämpeln har jag beställt från stampelfabriken.e-butiken.se/ som jag kan rekommendera. Trevliga, snabba och hyffsat billiga. Bor du i närheten av Göteborg har du ju In-Ex för att köpa massor av tillbehör! Papper i mängder och mycket billigare än bokhandeln här i stan.
    Hur gjorde du för att beställa en stämpel med egen text? Hittar inget sådant i deras menyer...
  • snuttfia

Jaao och fröken strössel, jättefina kort båda ni har valt :) Tycker det är svårt för vad jag än funderar på så hittar jag nåt annat som är finare, heh. nån gång måste man ju bestämma sig antar jag...

Fick idag veta att min tärna ska smyggifta sig den i okt, kul! Bara de två och ett par vittnen så jag missar tyvärr vigseln men jag är så glad för hennes skull! Sen ska jag och hon iväg till Tyskland en sväng ett par veckor efter det så då får vi väl fira lite där, nån sorts fruhippa eller nåt sånt eftersom hon har sagt att hon inte vill ha möhippa

Svar på tråden MAJ 2010 del 3