snuttfia skrev 2009-09-13 14:39:49 följande:
a n n a, tyckte alternativklänningen var urläcker och väldigt dramatisk Den andra var också superfin såklart, det är ju du som ska känna dig snyggast i världen så välj den du gillar bäst och inte vad alla andra tycker.
Klart det är min vilja som vinner tillsist - men det är härligt att ta del av folks åsikter :)
Jag känner ett visst sug att gifta mig i lite halvvit klänning som min drömklänning representerar, eftersom jag gifte mig i helsvart förra gången. Men samtidigt gillar jag alternativklänningen mest då den är nära mina svartklädda jag.
En kompis gav mig sin tolkning av alternativklänningen häromdagen. Och hon sa "det ser ut som en vanlig brudklänningen med ett svart tyg draperat som en sorg över" sedan tillade hon "och det stämmer ju...."
Och det stämmer faktiskt.
Det är med stor sorg i hjärtat som jag kommer att gifta mig. Min pappa kan inte vara med på mitt bröllop. Han avled hastigt för ett halvårsedan. Men det känns underbart att veta att han visste om våra tankar om bröllop och han älskade min blivande man som om han vore hans son. Det värmer ett sorgset hjärta.