Juli 2010 del 3
Mrs Opp: Skoj, såg skorna i ditt galleri =) Jag försökte också köpa dem, men du hann före! Skratt.. jättefina!
Mrs Opp: Skoj, såg skorna i ditt galleri =) Jag försökte också köpa dem, men du hann före! Skratt.. jättefina!
Oj vad snällt! Jag tänkte kolla runt lite, men jättegärna om jag inte hittar nåt! Börjar ju som sagt fundera på ett par röda ena, men det kan ju ändras =)
Mrs Opp skrev 2009-10-02 10:16:01 följande:
Du kanske kan låta svägerskan va toastmaster tillsammans med den andre, och så komnpisen vara tärna?
Lycka till =)
Sen tänker jag att det kanske blir bättre och lättare för henne framöver också,, om hon precis gått igenom en separation. Det är ju trots allt rätt långt kvar till juli, så mycket kan hända! Just nu kanske hon är/har behov av att vara rätt mycket uppe i sina egna känslor och liv och då kan det vara svårt att vara engagerad i någon annans lyckliga kärlek...
hehe, känner igen problemet! Har fått för mig att jag vill ha en röd sko, inte hög klack (3-4 cm är MAX), inte siden (tror inte jag har så mkt användning för en sån sko mer än till bröllopet), helst ingen sånt där band över vristen och jaaa, det verkar knepigt värre att hitta!!!
Det är inte dumt! Har varit inne o kollat på hennes sida lite, men trodde att det gällde att hitta en sko som man gillade.. men det går alltså att "bygga ihop" olika? Ska absolut kolla upp det!
De har samma skor, men mathildas är 200 kr billigare, har jag sett...
Va kul! Lycka till och hoppas du hittar nåt du "faller" för =)
Låter härligt =)
Vi har funderingar på att skaffa en båt att åka runt i skärgården med; både som bröllopsresa och många somrar framöver... Men vi får se om vi får tag på någon, annars får vi se vad det blir.
Korallbruden: Härligt att ni fick henne!
Själv har jag fått hem allt material till inbjudningskorten, så nu blir det en del pysslandes av hemma framöver.. Tänkte dock ta det lite i taget. Det är ju ett gäng månader kvar innan de ska skickas ut...
Sen börjar i alla fall jag (vet ej om min kära KeCe tänkt lika mycket, hehe) fundera på vad vi ska ha för nåt i buffén, men det är det ju inte heller ngn panik över!