• Hante

Juli 2010 del 3

Då vår gamla tråd är stängd fortsätter vi här, än är det ju långt kvar tills juli.
    Gamla tråden se nedan:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3436683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-05 15:11
    Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010 del 3
  • sarahkka76

Åh vad jag ser fram emot att börja pyssla med inbjudningarna! Ska börja efter årsskiftet att göra dem som ska till utlandet eftersom de ska skickas först.
    Hittade tyget till dukarna också så jag ska försöka komma iväg och köpa det så snart som möjligt.

• Korallbruden

Vilken färg och vad fick du betala per m för dukarna?

• sajberpillan

hej hej
    Nu var det länge sedan jag skrev men vi har legat lite lågt då det känns ås länge kvar till slutet av juli nästa år. Nu börjar det dock närma sig årsskiftet för VÅRT år!
    Igår satt vi och knåpade lite på inbjudningskort och text i detta. Det är mycket att tänka på särskilt med långväga gäster där boende och allt ska finnas med. Kommer att ha ett särskilt infoblad till dessa gäster så det får lite extra info med karta mm
    Hoppas ni andra har det bra i planeringsvärlden!? Visst är det underart!

• Korallbruden

Idag har jag köpt min vigselring. Jippppiiiii. Hade en budjet på 25´ fick en offert på mellan 19-29´beroende på vitguld eller platina. Tog till kaplans aktioner och ropade hem en bättre ring än så för 6´7. Tack för kaffet kaplans!!! =)

• aikidoaasa

Just nu är det inte så mycket som händer med vår planering. Det är mycket som redan är klart... men vi väntar på att samla ihop tillräckligt med pengar för att köpa/boka dem och det tar sin lilla tid.

• sarahkka76
    Korallbruden skrev 2009-11-13 18:08:04 följande:
    Vilken färg och vad fick du betala per m för dukarna?
    Det svarta tyget som jag köpte på Ikea gav jag 29kr/m och tyget i purpur in i stan kommer jag att ge 39kr/m tror jag att det var.
  • sarahkka76
    Korallbruden skrev 2009-11-14 15:25:06 följande:
    Idag har jag köpt min vigselring. Jippppiiiii. Hade en budjet på 25´ fick en offert på mellan 19-29´beroende på vitguld eller platina. Tog till kaplans aktioner och ropade hem en bättre ring än så för 6´7. Tack för kaffet kaplans!!! =)
    Grattis!
  • Mia 77

Insåg idag att det bara är 8 månader kvar tills den stora dagen. Kanske dags att sätta lite fart på planeringen.

Var i Ullared igår och gick då in på panduros outlet butik där och hittade ett kit med inbjudningskort som jag blev lite sugen på att köpa. Det var nog tom så att jag skulle kunna fixa ihop dom då det inte var nåot klippande som skulle göras

Kunde inte handla dom igår då min syster var med och hon vet inte om att vi ska gifta oss än

• KatjaB

korallbruden: vad kul att du hittade en ring och så billigt också! Har du någon bild?

Börjar känna mig lite stressad över att det är så kort tid kvar tills vi gifter oss, Simon bara tittar på mig oförstående och undrar vad jag menar med kort tid, haha.. snacka om olika man kan vara. Ena tärnan har nu kikat på klänningen jag hittade och tyckte den var fin, hoppas på att andra tärnan också gillar den, tycker själv att de är jättefina

• Casmel

Korallbruden: Jag vill oxå se bild på fina biliga ringen

Vi har själva varit hos guldsmeden idag och hittat ringar men jag har ångest över att min ring kommer gå på 10 000...Tycker det e mycket...Kommer man våga ha den på sig...Tänk om det händer något med den...åååå Ångest! Är det bara jag som känner så...10' är ju skitmycket pengar :-S Funderar på att göra de stora briljanterna mindre och på så vis sänka kostnaden för ringen men är då samtidigt rädd att jag tar bort det jag gillar med ringen.
    Måste även säga att jag hade tänkt mig ringen i mitt galleri i vitt guld men det blev inte alls bra så jag hittade en annan istället, tusen gånger snyggare

Vi funderar lite över bröllopsresan oxå...Var ska ni åka?

Svar på tråden Juli 2010 del 3