Juli 2010 del 3
Tentan gick bra! Pust! Så skönt att ha den avklarad =)
Tentan gick bra! Pust! Så skönt att ha den avklarad =)
Tack =)
rosesarered skrev 2009-10-28 21:06:38 följande:
Va kul! Hoppas ni fick ta kort så du kan sitta hemma o jämföra, fundera o njuta =)
Ja, Ingvors i Norrtälje är super! Jag gick dit och trots att hon redan visste att jag antagligen skulle sy upp en klänning (hon känner mamma och även sömmerskan) så tyckte hon absolut att jag skulle prova olika klänningar för att veta lite mer vad jag trivs i, för att få inspiration till min klänning. Jag fick helt suverän service trots att hon från början visste att jag antagligen inte skulle köpa nåt.
Gu va bra! Grattis
Casmel: Kom ni ut o kikade på ringar idag istället?
Själv halkade jag in i en guldaffär medan jag väntade på att Kece skulle jobba klart och hittade två som jag blev sugen på =) Inte va de så fasligt dyra heller vilket ju alltid är positivt! Har lagt upp dem i galleriet. Är mest sugen på den med båte vitt o rött guld (det vita ser ut som stenar, men det är det inte)
Ojoj, spännande! Nåja, det blir nog bra. Kece valde ju ut våra fölovningsringar (jag visste ju inget innan han friade) och de är jättefina och jag skulle inte vilja byta min! Just det att det är han som valt dem gör dem ju alldeles speciellt fina också =)