Bluebride skrev 2009-09-11 14:34:13 följande:
japp, plaggen kostar i vanliga fall ca 200kr st men nu blev det 20 kr istället st. Ett impuls man kan leva med. Var ju dock inte till bröllopet men fynd som fynd.Borde egentligen städa, men mår lite risigt pga mensen, men jag får väl städa efter middagen istället, förhoppningsvis mår man inte lika illa då. Skulle vilja pyssla med inbjudningskorten...Är det någon av er som kommer ha kort hår och ska ha tiara och slöja. Jag har alltid sett mig i lång lockig frisyr till bröllopet, men jag har nu kort hår, vilket killen tycker jag ska fortsätta och ha och jag har faktiskt vant mig, men saknar att ha tofs jag tycker inte det finns så mycket bra frisyrer, då sa han att han skulle fixa en frissa, vi får väl se om den saken. Ska fråga honom om vi inte kunde prata lite bröllop i helgen över lite gott.Kom någon ihåg vilken bröllopstidning som nyss kommit ut?
Jag tycker det är jättesnyggt med kort hår och en tiara!! :) Jag kommer nog själv ha långt hår eftersom jag inte kan ha kort hår (Det blir lockigt och risigt, och är dessutom så tjockt så det går inte)... Men om jag hade lite tunnare och glansigare hår hade jag nog övervägt kort frisyr! :)