Bröllop 2010 del8
Kyrkorna brukar ha vaser som de vill att man använder, är nog olika från kyrka till kyrka. Men kolla vad du får göra i den kyrkan ni ska gifta er i.
Kyrkorna brukar ha vaser som de vill att man använder, är nog olika från kyrka till kyrka. Men kolla vad du får göra i den kyrkan ni ska gifta er i.
Kyrkan jag skulle gift mig i med exet fick vi bara använda deras vaser så vi fick inte ta med eget. Så fråga bara så det går bra så ni inte står där om ni inte skulle få använda eget.
anoli jag började fundera på nu när du klictrade in länken att göra en smörgåstårte liknande bakelse som ett hjärta som förrätt.
recept.nu/1.228149/recept.nu_redaktionen/forratter/ris/alla_hjartans_smorgastarta
hi hi purppura heter den lila färgen , kan va något att kolla efter för oss kan kanske dock bli lite för mycket lila i dek om man har det på löpare och servetter, eller vad tror ni?
missade paja välkommen, hur långt har ni kommit?
tausen de är fina
EåN vi har varit förlovad i 3 månader men vi gifter ju oss inte förns 31 dec nästa år och då har vi varit förlovade i 1 1/2 och tillsammans i 2 1/2 år. Min sambo är lite gammaldags så jag får inte sluta med mina p piller förns det närmar sig bröllopet. Mina förhoppningar är att jag är gravid när vi gifter oss, och drömma fär man väll göra
tausen den var jätte fin.
helst utav allt vill jag va gravid då jag har en hormon sjukdom som gör att jag har svårt att få barn så om jag skule få dricka eller ej på bröllopet det gör mig ingenting.
Fasen vad skönt att det är flera som inte har varit ihop/förlovade, då behöver jag inte va så orolig vad folk ska säga utan det är mer folk som vi som kör på vad man känner och inte vad folk säger
Lina det är lugnt, kan ju inte begära att alla ska veta om min sjukdom och int etrampa på mina tår. Lite ömma tånåglar får jag räkna med
Ett glas champagne kan man ju skåle med men ioch för sig tycker jag inte om d så det kvittar för dens skull. Vi ska ha bål. Och bål alkoholfri är lika god som med.
Lina lugnt kunde läsa endå, bara första och sista bostaven är rätt så fattar man ju endå.
Vi kommer ha för en tia st i baren så ej öppen bar. Letar rim så att man ska ta med sig tior till festen hittade ett för ca 1 år sedan men hittar det inte nu, paniik. Ne är ju nästan 1 år kvar till inbjudningarna går ut.
Vi skickar ut save the date kort i Juni och sen kommer ibjudningarna i sep. Letar dock efter en spara datumet stämpel på svenska, verkar inte finnas
Jo vi har valt ut värdpar, vi tänkte bjuda dem på middag i nov/dec och fråga dem då, så det blir lite mer högtidligt och de känner sig utvalda.
Vi är med hemliga av oss är bara 2 som vet om, min svägerska och en av mina bästa vänninor. Så blivande värdparet vet inte om heller när vi frågar att vi ens ska gifta oss. Alla andra inkl våra föräldrar får reda på det när vi skickar ut save the date korten.