Inlägg från: Blivandefrueriksson |Visa alla inlägg
  • Blivandefrueriksson

Bröllop 2010 del8

Katja har du en karl som är intresserad av bilar? Min är. han ska på bilträff idag så det var bara att ringa och tacka nej till en fest som vi tackat ja till först. De är ca 30 pers i den klubben som ska träffas. Så det brukar va en hel del inblandade.

Var och hämtade mitt paket idag från panduro, helt underbara längder var det. Sen blir det IKEA för att köpa galej ljus stakarna så jag kan börja pyssla i veckan.

• Blivandefrueriksson

Pandis köpte en pappars längd på 5 m som är som organza i lila och turkost. Ska ta kort på det. Kommer inte ihåg vad det heter.
    Roligt att få hem klänningen till dottern.

• Blivandefrueriksson

Pandis dekorväv hette det

• Blivandefrueriksson

Oj jag igen, har lagt in bilder nu på dekorväven.
    Plus att jag gjorde ett namnplac kort och klädde in en ljushållare.

• Blivandefrueriksson

Eån jepp dekorväven har jag klistrat fast på ljushållaren, tyckte det blev helt skapligt..

• Blivandefrueriksson

Katja ja dte har de säkert tyckte med om deras favor/bordsplacerings stolar.

• Blivandefrueriksson

Åh fan vad glad jag är Förnågra år sedan hittade jag en sida där det är massa kort från bröllop och så kan man klicka in i kategorier typ, blommor, hår mm. Hittade den Idag, superduper glad

• Blivandefrueriksson

tausen undra om det är den jag länkade till nyss. där kan man klicka in på olika färger

Svar på tråden Bröllop 2010 del8