Bröllop 2010 del8
ja det känns som om man är en veteran
jag är en av veteranerna här inne nu då vi började planera tidigt för att hitta rätt saker och för att spara ihop pengar.
ja det känns som om man är en veteran
mm här också, och sen är det jobb.
hej tjejer..
har precis varit och hämtat våran caketopper på posten. (mirandanallar) den var jättefin, så det var skönt att få bocka av det.
Jag har också tänkt på transport, men jag vet inte riktigt vem man ska fråga. Eller vad jag ska sätta för budget på det.
Får tänka lite till på det,
ja det var skoj..
ja udda är ju roligt. men frågan är bara vad man ska hitta på.
häst och vagn hade varit det ultimata. Det är något jag alltid har drömt om.
Men tror inte att jag kommer lyckas få tag på det.
Eller om det är förlångt mellan kyrka och lokal.
vart har du då hittat den..???
den mässan var jag på förra året, riktigt bra var den, och en fin modevisning. Hoppas att den blir lika bra för er i år..
jag känner att vi har redan så pass mycket klart att en mässa inte riktigt behövs.
Inte för inspirationen i alla fall.
Lina o Peter skrev 2009-09-21 16:26:49 följande:
jag hade med mig min mamma förra året då vi var, så hon och jag har redan haft den mysiga vandringen.
Så nu är det bara att köpa in sakerna som vi har tänkt oss och utvänta tiden.
Det är verkligen snart, måste nog sätta mig en dag igen och göra klar dom sista framsidorna på inbjudningskorten.
I helgen är det dop igen.
ja det kan jag först, inte ofta man kommer iväg så där. man får liksom passa på :-P
idag är en ledig dag, hitills i alla fall. Dom kan ju ringa in mig akut, men inget som man vet nu
skulle vara väldigt skönt med en ledig dag.
Lina o Peter skrev 2009-09-22 07:27:22 följande:
det tycker jag är bra mat att bjuda på, det är sånt som alla äter.
vi har ju tänkt att ha kyckling även på våran buffé men då i spett form, med olika smaker.
jag brukar steka dom i ugnen bara göra massor och lägga på gallret. blir jättegott.