Inlägg från: Blivandefrueriksson |Visa alla inlägg
  • Blivandefrueriksson

Bröllop 2010 del8

Jag är med otålig men vi tycker det blir roligast så här, men vi har varit nära båda två att försäga oss. tex om presenter att ja men det önskar vi oss när vi gifter oss, Oj!! ja massor med mat och lokal och sånt som vi pratar om när folk är med och se kommer vi på oss själva.

Tack för provkortet tror nog det kan bli bra.

• Blivandefrueriksson

eån ja, vi är la lite snåla ne tycker inte det är snålt att ta e tia utan vi tror det blir bra, sen blir et en sponsring till resa sen med.

bettertogheter tycker inte heller om öl, vin går bra ibland med fruktsoda i så blir la lite winecooler då tror jag det kallas

• Blivandefrueriksson

Eån ne rödvin går inte, inte ens med fruktsoda Tar det med vitt vin ibland om det är för hemskt..

• Blivandefrueriksson

Rödvin går inte, fast smakade sangria med rödvin och det var OK. Och det borde väll va typ fruktsoda i?

Nu blir det mat innan jag ska gå på kvällens pass, väntar samtal från en kompis som fått bebis. Vet att hon fått via hennes syster men har inte fått samtalet om vad det blev och så. iiiih spännande

• Blivandefrueriksson

Oj vad ni skriver tar ju en 1h bara att läsa ikapp

Idag kom panduro katalogen ska titta in och beställa stämplar så jag kan börja med inbjudningskorten någon helg.

katja bröllopsbubblor är så himla fint på en del kort man sett.

• Blivandefrueriksson

gomorron, vi ska ha barn med lite svårt att begära att de ska hitta barnvakt på nyår.

• Blivandefrueriksson

Här blir det strumpbyxor el tom med långkallingar, finns det sexiga tror ni? Kanske skulle fixa försvarets med rövlapp.

tausen jag gör med hål i de men klister kant för att va som du på den säkra sidan.

• Blivandefrueriksson

Eån ne icke nordpolen bara kalla nässjö på nyårsafton
    Och skriv bara hennes namn på inbjudan då är det ju bara hon som är inbjuden ingen syster som ni inte känner.

Satt och kolla i panduro katalogen och har nu ändrat färgtema fast endå inte. Bara att det blir turkos istället för grönt.

Så vi kommer ha Lila,torkos och silver tror det kommer bli en underbar kombination på nyår. Mycket färger och härliga färger.

• Blivandefrueriksson

Åh vågar nästan inte skriva detta med åenga tanken som förekommer.

Men var hos mormor idag för hon hade en sak hon vile ge mig, saken var pengar och inte lite utan min del till bröllopet är fixat, så egentligen kommer jag inte behöva spara. Men ska ta dem och sätta in på aktier/fonder och endå spara.
    Men tycker det var så gulligt av henne, hon vet endå inte om bröllopet så hon vet ju inte vad de kommer gå utan hon har gett sina 4 barnbarn ett för tidigt arv som hon sa.

• Blivandefrueriksson

Vad gulligt sånt värmer en om hjärtat när man ser sånt.

Bettertogether skrev 2009-10-18 22:28:31 följande:
    Ni ska tro att det gladde mej när jag hittade min fästman på youtube... letandes efter låtar till bröllopet! :D En sånt litet engagemang kan betyda så mycket!
    Katja härligt, blir dte några över så är det bara att skicka hit

Letar ännu förgäves efter stämplar, har iof hittat 2 men de är på 2 olika sidor alltså 2 frakter. Vill gärna hitta från samma sida men det verkar lönnlöst.
Svar på tråden Bröllop 2010 del8