Inlägg från: Blivandefrueriksson |Visa alla inlägg
  • Blivandefrueriksson

Mammab om ringarna, säger bara NICE!! Är en sån jag tänkt mig som vigselring fast i titan. Vad hade du för stl på diamanterna? 0,01 ellr större? För den stl du hade tror jag blir perfekt för mig.

• Blivandefrueriksson

Men den måste ju va tillgjord, ialla fall nu när man såg uppföljaren. Alltså han snubblade ju och sånt kan hända, osmart att lägga det vid en pool och inte ha räcke.

• Blivandefrueriksson

Katja har du gjort nya skor? de i ditt galleri då? hänger inte med..

• Blivandefrueriksson

Lina tycker med det såg bra ut.

tausen jag gifter mig ju i dec och kommer beställa min i juni. så 6 mån innan. och du har ju bara 8 mån kvar så visst går det

• Blivandefrueriksson

katja var bara innen en snabbis och kollade på båda. men först anblicken, så var den den 1 den finaste.

• Blivandefrueriksson

Tausen nice,

Jag kommer med beställa från millys så då frå du lägga ut kort sen hur den blir

La in 2 kort på den färgkombinationen vi kommer ha i galleriet, vad tycker ni?

• Blivandefrueriksson

ja jag har ändrat mig massor nu men jag tror helt klart det blir lila och turkost sen blir det lite silver med tror jag. ska börja pyssla efter nyår tror jag.

Jo håll tummarna vi kollade på ett hus idag som vi fastnade för. Dock vet vi inte hur vi ska gå tillväga för att gå vidare. Någon som kan? Vi vill ha, lånelöfte är klart från en annan bank än våran som säkerhet så får vi inte på våran är det bara att byta.

• Blivandefrueriksson

Vi har nu bestämt oss för vad det blir för vickning på natten, mycket velande men det blir kex, ost, frallor och lite smått.

• Blivandefrueriksson

Så då har man beställt lite skit från panduro till bröllopet på ca 600 kr, Men det kommer räcka till bordsplacering kort och till ljusglas dekor ev kanske till servetter med.

Svar på tråden Bröllop 2010 del8