Inlägg från: Lyckliga013bruden |Visa alla inlägg
  • Lyckliga013bruden

Bröllop 2010 del8

visst är jag lite nyfiken och vill veta ungefär vad saker innehåller och jämföra med varandra lite. Men jag vill däremot kanske inte få höra det av någon precis när man ska hugga in på fredagsbullen som man sett framemot hela dagen =)

• Lyckliga013bruden

Innan kyrkan för jag vet inte hur vi ska hinna det annars. Men visst hade det varit kul om han såg mig i kyrkan första gången. Men trots att vi ska fotas tillsammans innan (om jag hittar en fotograf förstås) så vill han att vi åker till kyrkan var och en för sig.
    Jag funderar på att göra någon liten ändring, byta halsband eller något annat litet.

• Lyckliga013bruden

Vilket bra svar det var lite ovänat

KatjaB skrev 2009-11-22 20:46:50 följande:
    hahah, vi har också tänkt att vi skulle ta foton innan och därmed se varandra innan vigsel, men efter diskussionerna här på tråden frågade jag simon nyss om vi ska se varandra innan. Han: "nej, så jag skulle föreslå att du flyttar ut snarast så ses vi om 7 månader"
  • Lyckliga013bruden

Jag skulle nog få något liknande svar. I stil med
    kommer du överleva det?
    vaddårå?
    du snublar ju jämt och går in i saker och slår i, hur ska det då gå om du ska blunda fram till bröllopet.

Något sådant skulle han svara, å då undrar man, varför frågade jag?

KatjaB skrev 2009-11-22 20:52:00 följande:
    ja vilka vettiga svar man får, haha
  • Lyckliga013bruden

Jag har kollat runt hos olika fotografer och endel har inte snygga bilder på hemsidan. Jag har börjat gå mer efter sånt än efter priset faktiskt. Bilderna måste ju bli bra för dem har man kvar så länge efteråt, och om det blir toppen bilder så är det ju inte dyrt. Kanske mycket pengar men ändå prisvärt. Så resonerar jag.

Blivandefrueriksson skrev 2009-11-22 21:38:50 följande:
    pandis oj 6 rätters vad var det för mat då? Katja så klockrent och roligt svar jag vet en fotograf som tar 2900 för heldag och då frå man alla kort, men att hon har rättighet att använda dem. Och varför inte. Men ska nog fråga kompisen kanske om han vill och rabatt annars tar vi den andra. kan rek en fotosida där jag hittade hon som tar 2900.
  • Lyckliga013bruden

Lycka till!!!!

Bettertogether skrev 2009-11-23 08:51:03 följande:
    Idag ska vi och köpa min ring!! *hoppar runt som ett litet barn av glädje* :D
    [/citat]

Vi har också ett par fotointresserade gäster, varav en ska få lite fotoansvar under vigseln och festen. Men jag vet inte hur duktig han är för det är en på m2bs sida, jag vill inte chansa helt å hållet. Vill så gärna ha en stor fin fotograf bild på oss hängande i vardagsrummet. Därför vill jag ha en fotograf och det känns viktigt för mig att få en toppen bild. Skulle nu gästen ta toppenbilder så är ju det också kul, säkra före det osäkra.
    sarahkka76 skrev 2009-11-23 07:33:30 följande:
    [citat]
    Jag tyckte att fotograferna var så dyra att vi bestämde oss för att låta 2 av våra gäster som är hobbyfotografer att ta alla foton under bröllopet. Vi har några st till av gästerna som är fotointresserade och duktiga så jag är säker på att vi kommer att bli nöjda.
  • Lyckliga013bruden

Lycka till!!
    Man måste få ändra sig och jag tror att du tycker det är en större värre grej än vad lokalen tycker. Om det är till någon tröst

KatjaB skrev 2009-11-23 09:36:19 följande:
    blivnade fru eriksson: länka gärna till fotografen. Det var ju inte alls så dyrt.Pratade nyss med en kvinna från västerås kommun och det skulle inte vara några problem med att få en vigselförrättare den dagen vi ville om vi skulle gifta oss ute vid herrgården. Skoj! Ska kolla lite fler saker, som catering, och plats för vigsel o sånt innan vi bestämmer oss, men det verkar som att allt kommer lösa sig. blir dock väldigt nervös för att ringa andra lokalen och säga att vi inte ska ha den, inga papper är ju skrivna men känner mig lite taskig för att vi ändrat oss.
  • Lyckliga013bruden

självklart =)
    blev övertalad och gillar att man kan snoka

• Lyckliga013bruden

Jag har facebook med massa gamla kompisar och släkt och grejs men pratar ju inte men någon där. Det enda jag har det till är de meningslösa spelen, för de funkar när jag sitter på jobbet och har urtråkigt.
    Jobbet har blockat spelsidor vilket är lite dumt då vi fick en dator för att roa oss när det inte finns något att göra...=)

Svar på tråden Bröllop 2010 del8