Fler unga blivande brudar?
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)
Själv kommer jag vara 25. Vet inte om det räknas som ungt, men det känns så! :) Vi träffades för fyra år sen och har varit förlovade i två och vi gifter oss om lite mindre än ett år.
jag kommer vara ung när jag gifter mig. Jag kommer vara ca 21.5 när jag gifter mig. Karln min 22 :)
Jag kommer att vara 23 år, vi gifter oss i maj nästa år.
Då har vi varit tillsammans i 4,5 år.
Jag hinner bli 23 innan bröllopet! :)
Jag är 25 men känner mig som en liten flicka! Känns jättekonstigt att planera bröllop och allt! Men glad ändå självklart =)
Känner inte ni er små? =)
Jag kommer vara 24 och min blivande brud kommer vara 22 när vi gifter oss i sommar. =)
Jag kommer att vara 23 nästa år när vi gifter oss (men fylla 24 strax därefter). Känner mig å ena sidan ganska ung (jag har inga kompisar som har gift sig ännu), men jag och min sambo har varit tillsammans i mer än 8 år nu (9 år när vi gifter oss), så sett ur den vinkeln gifter vi ju oss ändå ganska sent ;)
jag kommer vara 24 när jag gifter mig... inte så ungt... de känns nog ganska lagom ålder... då får man ju nästan hela livet tillsammans.. har ju varit tillsammans 5år nu så det känns bara så rätt.
23 blir jag när det är dags !:)