Inlägg från: JuliaAmalia |Visa alla inlägg
  • JuliaAmalia

Fler unga blivande brudar?

Jag tänkte höra om det finns fler lite yngre blivande brudar här på forumet? Jag kommer själv vara 22,5 år när jag gifter mig i juli 2011 (är alltså 20,5 nu). Vore kul om det fanns fler lite yngre kommande brudar! :)

• Svar på tråden Fler unga blivande brudar?
  • JuliaAmalia
    EmblaW skrev 2009-11-12 09:15:35 följande:
    Vi har inte helt bestämt datum än men det lutar åt sommaren 2011 och då kommer jag vara 22,5. Min fästman kommer vara 28. De allra flesta har bara varit glada för vår skull.
    Precis som jag!
  • JuliaAmalia
    mrsJR skrev 2009-11-12 16:59:29 följande:
    Jag kommer vara 25 när vi gifter oss och det finns vissa som tycker att jag är ung men när jag läser här så är jag ju absolut inte det. Har kolleger som tycker jag är ung men vad spelar åldern för roll, har man hittat mannen i sitt liv så varför vänta? Det enda som ibland kan få mig att känna mig ung är att jag är först ut med bröllop bland mina vänner medan de andra tänker knappt i de banorna. Dock kan jag tänka mig att det blir fler bröllop efter oss, bröllopsyra har ju en tendens att smitta.
    Jag håller med, våra vänner är inte i närheten av bröllopsplaner och jag kan tycka att det är lite synd. Det hade varit roligt att ha någon att prata bröllop med, dela med sig av idéer och tankar osv. Självklart kan jag göra det med mina kompisar nu med, men de har ju inte så mycket att säga då de inte ens börjat fundera i de banorna och är inte alls insatta. Så det blir väl till att fortsätta hänga här på BT för inspiration och idéer.
Svar på tråden Fler unga blivande brudar?