Inlägg från: sarahkka76 |Visa alla inlägg
  • sarahkka76

Alternativa bröllop nr.5

Hej fenixx! Det var inte igår! Hur går det med alla planer?

• sarahkka76

fenixx: vad kul att allt går framåt. Vilken lokal blev det till slut?

Jag är inte riktigt redo att komma tillbaka till trådarna än men förhoppningsvis till oktober

• sarahkka76

Hej tjejer! Det var ett bra tag jag var här sist. Det har varit mycket och bröllopsplaneringen har stått stilla, men nu är vi redo igen. Vi väntar vårt första barn också som ska komma i april, så det blir 3 månader före bröllopet, huga!

Hur går det för er? Hur långt har ni kommit?

• sarahkka76

Tack tack
    Åh vad jobbigt med influensan! Den vanliga eller grisen?
    Ja, men då har ni de stora bitarna klara iaf
    Och jag som hade klänningen klar, nu måste jag tänka om. Vet inte alls vad det kommer att bli med tanke på att jag inte alls vet hur jag kommer att se ut 3 månader efter förlossningen.

• sarahkka76
    Liljekonvaljemö skrev 2009-11-09 17:43:56 följande:
    Först och främst, grattis till graviditeten! :)Ska du sy klänningen själv eller är det ett beställningsjobb eller färdigsytt?Jag som får barn ca 4 mån innan brölloppet väntar med att sy klänningen tills efter födseln (då jag vet hur jag ser ut). Vilket är ett tips oavsett om du syr klänningen själv eller om du lejer bort det.
    Tack Jag kan inte sy så det är ingen bra idé hahaha Antingen låta ngn sy den eller hytta ngn färdig som jag kan ändra eller lägga ngn extra detalj på.
    Ja,jag hade alla ggr tänkt vänta till efter förlossningen. Är bara lite orolig att kroppen förändras medan klänningen sys så ska man ändra i efterhand, men det är därför jag ska låta den sys.
Svar på tråden Alternativa bröllop nr.5