Visa era "hemmagjorda" inbjudningskort!
Jag är i desperat behov av lite inspiration, så snälla, visa/tipsa mig om era inbjudningskort i ert bildgalleri.
/Clea
Jag är i desperat behov av lite inspiration, så snälla, visa/tipsa mig om era inbjudningskort i ert bildgalleri.
/Clea
Ville bara tipsa om att det finns sk 3D lim och glitterlim som ibland kan vara lättare att arbeta med om man inte är van embossare!
Jag gillar 3 D lim jättemkt själv och använder hellre det!
Våra var redan dubbelvikta (sparar en del jobb) med vi pysslade ihop dom själva annars.
Se gärna galleriet!
Vet ni pyssliga något om man kan få ett monogram tryckt som klistermärken någonstans? Via webben eller i Göteborg..
Miss Giggle skrev 2009-09-22 11:29:54 följande:
okej, jag ska nog våga mig på det, det blir ju så snyggt....
så nu får jag ändra ide för tusende gången känns det som, någon som har tips på sajter med fina stämplar?
kika in i mitt galleri så ser du några av våra trycksaker
Hur mycket blev tull kostnaden då? Kommer det hem med inbetalningskort eller hur funkar sånt där?
De kan inte kryssa i "gift" står på deras hemsida. Men jag har jmf priserna på Penny Black stämplarna och det är bra priser som de har så det är nog som 20110820 skriver- TOKBILLIGT ändå!
Ska göra min egen önske lista nu så jag kan få hem massor att börja pyssla med!
I mitt galleri finns mina inbjudningskort, men kika gärna på min blogg för flera andra varianter
ellinoreskortverkstad.blogspot.com/
Vi är lite kontroversiella när det gäller traditionella inbjudningskort och ville göra något personligt... Vilket blev en Youtube-inbjudan, hepp!
Vill ni ha hjälp med att göra er dröm-inbjudan hör av er till mig på uglybynature.com
haha vilken rolig inbjudan! Verkligen orginell! Det gjorde ni bra! kan tänka mig att ni fått massor av possitiva reaktioner
Lycka till!
våra var redan dubbelvikta,sedan köpte jag fint papper på panduro och några stämplar på framsidan.. skrev texten på finare datapapper..så det kändes gediget.
Tackar, Ja, vi har fått så himla bra respons! Alla pratar om vår film Så roligt att göra något oväntat och roligt!