Han är tillbaka och nu är det kaos igen... Orkar inte
Min pappa hinner knappt landa på Arlanda förän telefonen går varm här hemma. Alla är orolig och arga. I månader har han tiggt ihop pengar av släkt och familj pga hudcanser. Canser som det nu visar sig att han inte ens har. Men det är precis i pappas stil att göra så. Hans fru har äntligen lyckats skillja sig efter år av misshandel och hot. Min lillasyster (14år) skickar hela sitt studiebidrag till honom varje månad uppfylld av falska löften om att han tänker besöka henne, bli en bra pappa. Nu vill hon ner till Stockholm för att hälsa på honom, allt detta medan han super och pundar som om han vore ung igen. (För sina canserpengar).
Det som gör mig MEST förbannad är att alla inte bara skiter idet! Det är en gammal jä**a gubbe som förmodligen inte kommer leva länge till men ändå ska det bli en sån jäkla drama kring honom.
Slåss redan mot delar av släkten som anser att jag ska "uteslutas" pga min läggning. Nu orkar jag inte bråka längre, varför denna DRAMA kring allt?!
Snart måste jag bråka med alla som inte fattar varför jag inte bara försonas med honom.
Enligt mig krävs det MER än en sats sperma för att få kalla sig pappa.
Enda anledningen till att han ännu kommer åt mig är för att jag inte kan släpa hatet jag har mot honom. Längtar tills den dagen han inte betyder något alls.