• 20110820

Bröllops-pysselfreaks

Martinaa skrev 2009-09-15 11:23:29 följande:
    Yeha, idag ska jag hämta hem min stämpel som kommit nu! Så idag får jag äntligen testa på att embossa lite!
    Åh vad roligt! Embossing är min nya hobby Kommer också att beställa en egendesignad stämpel och sedan embossa på våra inbjudningskort, vigselprogram och festprogram!

Varifrån beställde du stämpeln? Är du nöjd? Vad kostade den? 10 000 frågor som du ser...
  • 20110820
    Bluebride skrev 2009-09-16 20:17:37 följande:
    var hittar man en billig värmefön?
    På Slöjddetaljer köpte jag min för 199 kronor, där finns också massa stämplar, färg och embossingpulver. Jag handlade för 900 kronor

www.slojd-detaljer.se/pslweb/product.aspx&deptid=224
  • 20110820
    Martinaa skrev 2009-09-16 20:45:54 följande:
    Efter lite mailkontakt innan min beställning så har jag beslutat att jag nog inte ska embossa vigselprogrammen. De är ju inte så avancerade i övrigt, och det känns lite overkill att embossa dem. Däremot kan man då köpa en stämpeldyna i valfri färg och bara stämpla med färg utan att använda pulver. Då får man fortfarande sin stämpel, men behöver inte lägga så mycket tid på en papperslapp som folk har i handen en halvtimme och sedan glömmer bort... typ...!Bluebride:På In-Ex i Göteborg kostade de 199:- tror jag. En hundring billigare än många andra ställen!
    Det har du helt rätt i! Kanske ska tänka om jag också, det är ju mycket jobb att sitta och embossa 50 vigselprogram. Kanske köper vinröd stämpelfärg istället... tåls att tänkas på!
Svar på tråden Bröllops-pysselfreaks