Jag vill INTE ha en möhippa...
Jag tror att du måste vara VÄLDIGT övertydlig med de som står dig närmast som du kan tänka dig skulle anordna och planera hippan. Jag trodde att jag själv var väldigt tydlig när jag sa att jag inte behövde ha någon möhippa alls, det hade räckt med en trevlig middag ihop med tjejkompisarna, och att jag absolut inte ville bli utskämd (för jag tycker att det är rätt jobbigt). Dock blev jag ju ändå utklädd och utskämd lite grann för tjejerna hade ju annan uppfattning om vad 'utskämd' betyder, man kanske uppfattar saker olika för att man har olika personligheter. Dessutom märkte jag att de hade svårt att sätta sig in i hur det var för MIG (Jag fick tex. gå runt på stan och intervjua folk), de tyckte att det var jätteroligt att jag gjorde det men hade aaaldrig vågat det själva. Det blir lite konstigt då.
Nu hade jag ändå en jättebra möhippa som mina vänner slitit väldigt mycket med så jag uppskattar den som sjutton, men hade nog egentligen också gärna haft en lugnare dag utan för mycket tramsigheter, sprit och en massa pengar som slösades av mina älskade vänner. Men de resonerade ju så att man "MÅSTE" ha ditten och datten på en möhippa... då gäller det att sätta ner foten om det är viktigt för en