Kyrkovalet
Jag tycker att man ska rösta på www.frimodigkyrka.se som står för en sund kristen tro till skillnad från SvK!
Jag tycker att man ska rösta på www.frimodigkyrka.se som står för en sund kristen tro till skillnad från SvK!
Frimodig kyrka
Svenska Kyrkan måste åter bli evangeliserande och missionerande.
Partipolitiseringen måste upphöra, så att besluten kan fattas utifrån Bibeln och kyrkans egen bekännelse.
Äktenskapet skall även fortsättningsvis, enbart vara mellan man och kvinna.
Jag missade inte valet men du vet att det är val var fjärde år va?
Röstade förresten på Johannes Imberg.
Ja varför inte näsan? Det gick ju ganska bra i år men nästa val måste innebära fler röster. Bort med politiken från religionen tack!
Du och dina troll JustMeAndMyLove.
Nej jag måste hålla med näsan.
Fast tänk om jag gillar att kalla dig för nästan då? Det är ju bara en översättning dessutom. Dessutom är det inte min kampanj heller.
JustMeAndMyLove, syftar du på någon annan tråd så blir det OT. Då får du ta upp det där.
Ja det är ok näsan, vem bryr sig om enskilda individers åsikter, vad är det man säger, gruppens kommer före individens. Skriv något av innehåll ist.
Lock på orden, tolkning tack...
Sluta vara så negativa och börja skriva något konstruktivt.
Psst...lär er ta kritik...
Ja du ska berätta vad det betyder för jag kan inte stockholmska termer så bra.
Det är upp till var och en att agera efter sin mognad, kallas någon efterbliven säger det mycket om den som säger det och inte den som blir kallad det! Jag viftar på svansen och grinar lite haha!
Nej det har h-n inte gjort för att vara ärlig.
Men fokus människor.
Tack!