• JollyO

Ful och elak dumpning.

Usch! Verkligen synd om dig tjejen!

Jag har varit i samma sits typ. Min kille, som mer än gärna pratade bröllop och framtid kom plötsligt hem till mig och sa att han träffat en annan. Jag hade de där oroskänslorna i magen då han betett sig skumt veckan innan... Efter tre år tillsammans varav ett som förlovade. Han var ambivalent med andra saker (tex vad han ville plugga, jobba med, bo), men inte om mig.
    Distansförhållanden suger.

Det finns bara en sak att säga om din situation. Killen är en idiot, och från och med nu kommer han alltid att vara en idiot! Inte någon som du vill spendera ditt liv med...

Jag grät varje dag i ett halvår. Sedan ordnade det upp sig lite för mig och då grät jag bara varannan dag Hoppas att det går snabbare för dig. Du måste ta bort honom från Facebook!

Nu däremot har jag en kille som är så vansinnigt mycket bättre än den första. Se till att få dig en kille som varken har förföljande ex eller barn, och en du verkligen kan lita på. En som inte är ambivalent i vad han vill och som inte sitter på msn och chattar med andra. Det är du värd!

Svar på tråden Ful och elak dumpning.