10 JULI 2010
Någon mer som gifter sig 10 juli 2010?
berätta gärna hur långt ni kommit i planering mm..
Någon mer som gifter sig 10 juli 2010?
berätta gärna hur långt ni kommit i planering mm..
Oj va ni har kommit så långt i planeringen. :D
Själv har jag bara bokat kyrka.
Temat är bestämmt och inbjudningskort har jag börjat med.
Ringar har vi bestämmt men de beställer vi inte förens till våren. Allt det andra lägger jag upp så jag har lite och göra under hela året. Det känns trist om allt e klart och man måste vänta i flera månader tills själva bröllopet blir av.
I tisdags va jag och kolla på festlokal.
Den va helt perfekt så den bokades på direkten.
Det är en jätte fin bygdegård ett par km från kyrkan.
Skorna är beställda men det dröjer nog ett par veckor till innan de kommer. Tiaran borde dyka upp på posten vilken dag som helst. Var även på Bröllopsmässan i Trollhättan i lördags, så nu har jag än massa brochyrer att gå igenom. :D
Det är väl dags att börja kolla efter fotograf snart med.
Vi vill bara ta kort i studio efter som min lilla syster utbildar sig till fotograf. Så hon vill ta alla kort under dagen.
Det är ingen här som möjligtvis vet någon bra fotograf i Uddevalla eller Vänersborg som har bra priser??
Ja visst är 10 juli perfekt :D
Vi kommer att skicka ut våra inbjudningskort redan i slutet av januari.
iregnet2010 va roligt det lär med apor som tema :D
Kommer ni göra egna inbjudningskort??
Okej va skoj..
Jag kommer också göra egna.
Har bild i galleriet.
Jag gjorde ett test för ett tag sen. Och nu har jag köpt hem allt som behövs för alla kort, så man får väl ta tag i och göra klart dom snart. :D
Men jag har tänkt att göra egna plaveringskort också, men dessa har jag inte en aning om hur jag ska göra.
Tackar tackar.. :D
Ringarna kan man köpa på panduro, det är tunna klistermärken som man nästan måste ha en pincett till. Men dom är jätte fina tycker jag..
Va roligt att vi är så många som gifter oss den 10 juli.. :D
Rött och vitt är jätte fint ihop.
Det är mit färgtema också fast lite mer åt det vinröda hållet och med lite guld med..
Vart bor ni alla nånstans om man får fråga?? :D
Okej.. Själv bor jag på andra sidan av vårt avlånga land.
Vänersborg rättare sagt.. :D
Jag har pratat med en florist som gav ett jätte bra pris.
Så det är så gott som bestämmt. Har fått ett kvitto på vad han lovade, så det är bara att ta med sig det ett par veckor innan så ordnar sig allt.. :D
Jag har inte bestämmt brudfrisyr än, men jag har klart för mig att jag skippar frisör och gör det mesta själv och kanske tar hjälp av nån vän.
Har införskaffat massa löshår som jag ska ha.
Väntar på tiaran som jag vann på Tradera. Hoppas att den dyker upp i veckan som kommer. Har väntat på tok för länge, skulle ta 10 dagar men har snart gått det dubbla...
Va roligt att vi är så många som gifter oss samma dag :D