Inlägg från: Sussi08 |Visa alla inlägg
  • Sussi08

10 JULI 2010

Hej

Vi ska också gifta oss den 10e juli :)
    Bra att jag funnit flera :)
    Vi träffade vår bröllopsarrangör i går o allt känns perfekt. Inte mycket belv bestämt men vi fick veta möjligheterna och ska få en ungefärlig offert på vad allt kostar. Tjoho nu känns det som vi också är igång.
    Vad tror ni om våra ev färger rött och vitt? blir det för juligt, vintrigt? Vi kommer att ha det stilrent med dessa färger isf... Säg gärna vad ni verkligen tycker :)

• Sussi08

Jag bor också i Stockholm :) Fick offert på vårt bröllop från fest arrangören idag, dyrt... Men men vi ska bara gifta oss en gång:)
    Tack för råden om rött och för mkt glitter etc... vi kommer att hålla oss stilrent till vitt o rött.
    Såg dina inbj Bruden... Jättefina!!!!

• Sussi08

Hjälp säg inte så... Kommer tidigast at vara ute i januari då jag har fullt upp med annat fram tills dess...
    Känns som ni alla har gjort massor...vi har knappt börjat fundera :) Men vi har iaf kyrka och lokal :)

• Sussi08

Jag tänker skicka ut vid nyår om vi blir klara annars så snart som vi är klara Inga save kort...

Tänkte detsamma som dig tessomac och står nog fast med det. tidigast januari blir det dags för mig att testa...

Har bara kollat lite på klänningar på nätet och börjar ev få lite kläm på vilken klänningstyp det lutar åt...

Ang tärnor etc så kommer vi ha våra barn som ringbärare och strö rosor. Våra färger är vitt och rött.
    Jag kommer att ha en tärna som är en ny vän till mig och bor här i närheten som jag hoppas jag kan ha "nytta och skoj" med vid planeringen. Och sen kommer jag ha en tärna som är en barndomsvän till mig men hon bor långt borta så henne får jag bara prata och planera med via telefon. Har inte frågat någon iof sig men jag hoppas båda säger jag
    Min blivande kommer nog ha en bestman tror han...
    Hoppas det inte ser konstigt ut med alla bara

• Sussi08

Ska alla ni köpa klänningen eller ska någon hyra? Hur fungerar det isf? jag tänker på att den är vit, det blir lätt ngn fläck...
    Om man köper den ska man "bara" ha den hängande i garderoben sen eller...?

Svar på tråden 10 JULI 2010