Inlägg från: periwinkle |Visa alla inlägg
  • periwinkle

10 JULI 2010

Här är en till 100710-are. :)

Har ringt och bokat kyrkan idag, festlokalen är bokad sedan länge (och ligger på bara några minuters gångavstånd från kyrkan - skönt att slippa ordna med transport). Inbjudningskort hade jag tänkt göra själv, men kusinens flickvän som är duktig på scrapbooking ville gärna, så för någon vecka sedan "beställde" vi från henne. Toastmaster och -madame är tillfrågade och var genast med på noterna. Vi har tänkt oss tärna och marskalk också, men har inte kommit oss för med att fråga riktigt än.

Inbjudningskort tänkte vi nog skicka ut februari någon gång.

• periwinkle

fromheretoeternity: Tack! Ja, hur ska man beskriva...de är i vanligt stående kort-format så att säga, cremevita och ganska ljust turkosa med två små ringar uppe till vänster, filthjärtan längre ner och sedan ett band. Ska bli himla kul att se hur de ser ut när de är färdiga. :)

iregnet2010: Absolut! Inte minst som jag har lite telefonskräck och var rätt stressad över det innan (men så fort jag pratar med någon är det okej). Nu känns det som att det inte kan skita sig fullständigt i alla fall, när både kyrkan och lokalen är bokade. ;)

Apropå favours hade vi nog tänkt skippa det. Däremot tänkte jag nog ordna några fina favours-askar med lite godis i till barnen, tror att det är uppskattat.

• periwinkle

Nädå, här falls inte bort. Här har marskalk och tärna tillfrågats (och tackat ja) medan tråden tystnat.

Svar på tråden 10 JULI 2010