Inlägg från: Bruden100710 |Visa alla inlägg
  • Bruden100710

10 JULI 2010

Tackar tackar, värmer gott att höra. :D

Sussi08 skrev 2009-11-07 19:31:21 följande:
    Jag bor också i Stockholm :) Fick offert på vårt bröllop från fest arrangören idag, dyrt... Men men vi ska bara gifta oss en gång:)Tack för råden om rött och för mkt glitter etc... vi kommer att hålla oss stilrent till vitt o rött. Såg dina inbj Bruden... Jättefina!!!!
  • Bruden100710

Är det någon mer som inte kommer ha några tärnor?
    Skulle gärna vilja ha, men har ingen som skulle passa. :(

• Bruden100710

Jag har rätt många systrar 5st rättare sagt.
    Problemet är att ingen av dom är någon som jag skulle kunna ha som tärna. De ända jag skulle kunna tänka mig är mina tvillingsystrar. Men dom har börjat bli lite, ja vad ska man säga. Jo man kan nog säga att dom är äkta fjortisar, börjat skolka i skolan och är allmänt tykna. (de är 14 år)
    Mina kusiner har jag inte så mycket kontakt med.
    Och min bästa vän har tackat nej och det respekterar jag.

fromheretoeternity skrev 2009-11-08 16:17:46 följande:
    Vi kommer troligtvis inte ha några tärnor eller bestmans.Har du ingen kusin eller syster då?Jag funderar på att fråga min kusin om hon vill vara tärna och isf kommer min sambo fråga min andra kusin (hennes bror) om han vill vara marshalk.
  • Bruden100710

Va skoj för dig..
    Din sambo kanske också kan ha två :D

KatjaB skrev 2009-11-08 16:36:46 följande:
    jag tänkte först ha en tärna, men nu har jag två.. min sambo däremot har inte någon marskalk än, han kan helt enkelt inte bestämma sig för vem han vill ha
  • Bruden100710

Va roligt att ni fått upp kontakten igen.. :D
    Själv har jag haft lite problem med de jag trodde va mina vänner.
    Vissa tyckte inte jag va rolig längre bara för jag sluta dricka.
    Och vissa har man växt ifrån.
    Sen finns de dom som man inte har något emot men som aldrig hör av sig själva utan det är jag som får ta kontakt.
    Har slutat med detta nu.
    Jag har en sån där riktig bästis som tar mig för den jag är,
    problemt är att hon bor i Norge nu.

Jag är lite ensam, men hellre det än att behöva supa varje helg för att ha kompisar..

KatjaB skrev 2009-11-08 21:06:53 följande:
    ja han har svårt att ens komma på en person. Men han vill ha en iallafall så han kommer nog att bestämma sig snart, skulle tippa på att det blir en kompis till honom som han jagar och fiska med en hel del. De har ju gemensamma intressen som gör att de umgås en del. Jag frågade först min kusin, har en gammal kompis som jag tappat kontakten med mycket men senaste månaden har hon faktiskt varit mer aktiv med att höra av sig, och det kändes lite som att vi fått liv i den gamla vänskapen, så när vårt tilltänkta toastmaster-par tackade nej för att de ska ha barn så tänkte jag att hon kanske skulle kunna passa som toastmaster, och då kändes det på nåt sätt lite dumt att inte fråga om hon vill vara tärna, för jag vet ju att hon gärna vill. Och nu när vi hörts av mer så kändes det ändå som att det nog kan bli bra. Så då blev det två tärnor
  • Bruden100710

iregnet2010: Jo jag tycker själv det är märkligt, men jag är glad att jag har min sambo och min familj iaf. :D

KatjaB: Skönt att höra att nån annan har vart med om något liknande. Jag kan inte förstå mig på alla dessa männsikor som inte kan ta en som den man e.

• Bruden100710

Snart kommer posten :D Ååå vad jag hoppas på att min tiara ligger i brevlådan idag. Den borde dyka upp idag eller i morgon tycker jag.

Det var ett litet struligt köp via Tradera så jag hoppas att jag blir nöjd när jag får den.. :D

• Bruden100710

Ojj 20 000 va en hel del.
    Jag köpte 100st på tradera men det va som ingenting.
    Fick räkna dom för jag trodde det va för lite.. Haha
    Men 20 000 är en stor skillnad mot 100 så du blir nog inte besviken.
    Har du köpt olika storlekar eller bara en?
    De är väldigt fina iaf.

KatjaB skrev 2009-11-09 11:19:30 följande:
    spännande! måste gå iväg till posten själv nån dag och hämta ut ett paket med 20 000 akryldiamanter. Köpte på tradera för ett par hundra så det ska bli spännande att se om de är fina, och hur mycket det faktiskt är .. låter mycket men de är ju rätt små
  • Bruden100710

Får man fråga vad ni fick betala för så många?? :)

Jag tänkte köpa en massa jag med men jag ansåg att det skulle bli för dyrt efter som vi har lite tajt budget.
    Men jag har fått tag på hjärtkonfetti i guld som jag tror kommer bli lika fint.
    Kanske inte lika Blingbling men ändå.. :D
    Kan ju kanske använda de 100 jag har och lägga på bordet där vi ska ha gästboken :D

KatjaB skrev 2009-11-09 11:54:15 följande:
    ja, jag köpte dessa 20 000 st som är rätt små tror jag, och så köpte jag 500 som skulle vara en carat. De 500 st har jag fått och fnissade också lite över hur pass lite det faktiskt är. Trodde att 500 skulle vara massor. Vet inte hur pass mycket mindre de andra är men paketet fick iallafall inte plats i brevlådan så jag hoppas att det är en del iallafall. Hade tänkt att vi skulle ha ganska mycket, men hittar jag inga billiga så kommer vi nog inte köpa några mängder mer.. det är förmodligen bara vi som tänker på exakt hur pass mycket det blir.
  • Bruden100710

Hur gör man sådana där roliga små smileisar??
    Någon som vill berätta kanske?:D (mina e ju inte lika söta haha)

Svar på tråden 10 JULI 2010