• MimmiMama

hur lång leveranstid är rimlig?

det har gått 2 mån inte ett ord från fotografen...svarar inte i telefon, på mail eller sms. Skickade brev igår och hoppas få svar....
    Vi skulle få korten på cd-skiva så inga förstorningar är beställda. Vi är så besvikna då vi vill skicka tackkort och skicka in till tidningen.

• Svar på tråden hur lång leveranstid är rimlig?
  • MimmiMama

jag har full förståelse för att det kan ta tid men jag vill ju få besked....ett svar...är rädd för att vi aldrig får dem...fy vad jag skulle bli ledsen då...

• MimmiMama

ja en sådan bokningsbekräftelse skulle man ha skrivit...var väl lite naiv och helt ärligt hade vi hundra saker att tänka på att detta föll bort...vilket vi ångrar nu.
    Men vad ska man göra nu då? jag har provat att kontakta på alla sätt och får inte något svar. Känns ju väl drastiskt att åka hem till henne då hon inte har en ateljé...
    Jag är alldeles villrådig och ledsen för jag vill ju verkligen ha korten...

• MimmiMama

vi fick korten i brevlådan så nu har vi dem i alla fall. Ingen annan förklaring än att det var tre dagars jobb och en kommentar att andra fått vänta längre. Jag är inte nöjd med kontakten och bara ett fåtal kort är retuscherade och inget av dem är ett som man kan skicka till tidningen.

Svar på tråden hur lång leveranstid är rimlig?