starfish skrev 2009-09-25 21:09:14 följande:
ja precis, man vill ju ta med en bild och visa. men överallt man kollar så är det puttinutt lockar och heluppsättningar:P
Exakt! Nå... jag har hittat några bilder på nätet nu med lite idéer till frisyrer, men jag kan inte ladda upp dom just nu (BT tycker inte om min jobbdator). Men jag ska försöka komma ihåg att ladda upp dom hemma sen, så får ni se lite vad jag tänkt mig för frisyr
ARTEZZ: Svart klänning låter snyggt! Har du hittat nån du tycker om än? Kan tänka mig att det är lite svårt att hitta en svart brudklänning...
Själv så har jag nästan sytt klart min kjol till min "bröllops-dräkt" igår. Fick i dragkedja, foder och fållade den, så nu är det bara en lite speciell slits som jag ska klippa till på framsidan (och fixa fållarna där) så är den klar. bara korsetten och jackan kvar då!
Nå, korsetten är nästan klar redan. Min bekanta, som designat dräkten, har sytt nästan hela korsetten klar. Ikväll ska jag försöka hinan sy fodret till den och också sy ihop delarna till jackan... Jobbigt, men kul