Vad häftigt med eldblåsning!
Försökte föreslå nåt sånt jag också, tror det hade varit jättehäftigt då vi ska ha festen i mitten på oktober, så det är ju så mörkt ute att det säkert hade blivit en fin show. Gästerna hade ju fast kunnat se på den genom fönstret inne, om de inte vill gå ut (typ mormor och farmor), men maken tyckte det var löjligt :-/
Ska ni han nån skild musik då?
Vi tänkte spela vår egen favoritmusik också, som bakgrundsmusik under typ middagen och så. Det blir väl Tool, Manson, NIN, Lamb of Good och likn. Inte direkt fest/dansmusik Men som lite mer lågmäld bakgrundsmusik tror jag det blir bra, speciellt Tool och NIN.
Hade inte tänkt ha någon "första dans" heller, men så råkade jag höra denhär låten
och kom bara att tänka på hur himla häftigt det hade varit att dansa "brudvals" till den. Ja, inte hela då utan typ snutten 1:20 - 2:10 och från 5:32 fram till slutet.
Men att vi båda två skulle hinna lära oss dansa pardans, öva in en passande dans till låten + att jag först måste övertala maken till att ställa upp på det, ja... det lär jag inte hinna på 3½ vecka. Tyvärr. Men det hade varit fint