• Flygande taxen

Rockbröllop

Har märkt att det finns en massa trådar med olika "temabröllop". Så därför tänkte jag försiktigt försöka starta en "tema: rock"-tråd

Hängde lite i Alternativa bröllop-tråden tidigare, men tycker att en rock-tråd hade passat bättre för mig.

Nån annan som ska ha bröllopsfest i tema rock/goth/svart-rött/metal el.likn?

Kanske vi kan byta lite idéer och fundera lite här?

• Svar på tråden Rockbröllop
  • MJS

FeliciasMamma:
    Hittade ett par på ebay för 135 dollar inkl frakt.
    Köpte dem faktiskt!
    Har lagt in bild i mitt galleri nu....

• FeliciasMamma

MJS:
    Dom var inte dåligt snygga! Där gjorde du verkligen ett kap! :)

• MJS

Har ni några bra placeringskortsidéer att dela med er?

Jag har tänkt använda mig av metallskrot faktiskt. Jag jobbar inom skrotbranchen så jag tänkte göra en räd på skrotgården och leta fynd. Först tänkte jag ta små utstansade metallbitar som vi har många av, och be någon av grabbarna borra hål i dem så jag kan knyta med dem i mina enkla servettarangemang.
    Men nu ska jag försöka böja till namnen med ståltråd istället och placera dem i det svarta tyllet som jag ska knyta om servetterna med.
    Ska testa, kanske blir jättefult

Hur ska ni göra?

• MhjärtaE

häftigt....:)
    vi hade rostiga stora skruvar/bultar med varje gästs namn på som placeringskort...det vart väldigt uppskattat...
    alla ville ha med sig sin egen o det var klart att dom fick det...:D
    jag ska leta fram en bild o lägga in i galleriet om ngn vill se...

• MJS
    MhjärtaE skrev 2009-10-22 09:23:43 följande:
    häftigt....:)vi hade rostiga stora skruvar/bultar med varje gästs namn på som placeringskort...det vart väldigt uppskattat...alla ville ha med sig sin egen o det var klart att dom fick det...:Djag ska leta fram en bild o lägga in i galleriet om ngn vill se...
    De var fräna!
  • MJS

Har handlat tyllband och akryldiamanter på ebay nu. Fick 5000 st 2 karatsdiamanter för 10,50 dollar inklusive frakten.

• OLW

Jag behöver tips på snygga inbjudningskort, både såna man kan göra själv och färdigköpta då vi inte vet hur vi ska göra med dem... HJÄLP!

• Flygande taxen

Hej hej allihopa!

Hur går det med planeringen?
    Har nu själv festat klart för denhär gången Festen blev i stort sett precis så som jag tänkt mig, med röd och svart dekorering, massa ljus på borden, svarta bröllopstårtor, uppsluppen stämning och jättekul is törsta allmänhet.

Fick bl.a. en kommentar i stil med "Dethär är det konstigaste, men roligste bröllop jag varit på" under festen. Bättre komplimang kan man ju inte få!!!

Ska försöka sätta upp några bilder i galleriet, om jag hittar några som jag vågar dela med mig av. Men ärligt talat så har vi inte sååå mycket bra bilder från festen, jag var för upptagen med att ha roligt för att ta mig tid att posera på foton.

• Tattoo82

Grattis taxen, va härligt!!

Svar på tråden Rockbröllop