Inlägg från: Tattoo82 |Visa alla inlägg
  • Tattoo82

Rockbröllop

Kanske att man skulle passa i den här tråden. Har iaf svart, rött och vitt som tema.

taxen - Gifter ni er om 3 veckor?

När gifter ni andra er? Här blir det 29 maj!

punkprinsessan - Jag köpte min klänning i mars och vi bestämde datum i maj.

• Tattoo82

Ni måste välja kategori i December 2009s bildgalleri!

• Tattoo82

taxen - Jäklar va duktigt att sy den där! Cool!
    Jag har bild på min klänning i galleriet.

• Tattoo82

Jepp, min klänning är vit och svart!

Mjs - Coola bägare!

Här blir det också vita dukar och svarta löpare. Ska köpa en rulle av den här tapeten www.rusta.se/atrium_svart_medaljong_1257_p20401257.html och ha som löpare. Även inbjudningskort och festprogram ska ha den tapeten som omslag på nåt vis. Så blir det röda rosor och röda glittriga värmeljus som dekoration. Funderar på vilken färg servetter och placeringskort ska va i? Men det blir väl kanske snyggast med rött där med? Vad tycker ni?

• Tattoo82

Hihi, va kul! Kanske man kan få se lite bilder från erat sen då och se så att det blir bra. Vi gifter oss ju inte förrän i maj.

• Tattoo82

Grattis taxen, va härligt!!

• Tattoo82

Nu har det varit tyst här länge! Har ni nå tips på välkända rocklåtar som passar till vigseln?!

• Tattoo82
    AndréaK skrev 2009-12-01 16:58:59 följande:
    Vårt bröllop också kommer att ha rocktema...inbjudningskorten (som inte är klara) kommer att gå i tattootema och dukning i svart, vitt och lila. Har inte bestämt ännu om det blir "traditionell" vit klänning eller annan färg.
    [/citat]

Precis som oss då fast vi har rött istället för lila. Jag ska ha en vit klänning, fast den är kanske inte så traditionell. Har bild i galleriet!
    happilyeverafter87 skrev 2009-12-01 19:13:52 följande:
    [citat]
    Första dans-låten blir en som min blivandes band ska skriva speciellt till oss! Vi ska gå in i kyrkan till slutet av November rain med Guns n' Roses :)
    Vad häftigt att få en egen låt!!
  • Tattoo82

Vi har bekymmer med ringarna... Vill helst ha i titan eller stål nu! Passar inte så bra med förlovningsringarna, men det känns ju dumt att ta nåt dyrare när man hellre vill ha de billigare. Samtidigt känns det dumt att lägga bort den mycket dyrare förlovningsringen... Vill ju helst ha två ringar!

• Tattoo82

Nä, det är ju också en lösning kanske... Hade jag inte tänkt på!

Svar på tråden Rockbröllop