Rockbröllop
Hej alla glada rockers!
Kul att läsa om alla era idéer och se era fina klänningar. Gillade din skarpt, December 2009!
Jag har köpt en vit klänning med svarta brodyrer och släp, och ska ha slöja och tiara till den. Mörkröda rosor. Våra färger går i svart, vitt och blodrött. Bild finns på klänningen inne hos mig om någon vill se.
Min äldsta dotter blir tre och ska vara näbb tillsammans med sin kusin som är lika gammal, har tänkt mig att de ska ha blodröda klänningar, men inte hittat några än...
Sen så har jag tänkt dekorera borden med vita dukar och svarta löpare. Svart, brett tyllband ska jag knyta runt servetterna och fästa ett ståltrådshjärta i. Eventuellt cellofanstrutar med kärlekste i som favours, men min sambo gillar inte helt den idéen. Ljusstakar i silver på bordet, samt strödda akryldiamanter på löparna.
Tårtan ska vara svart trevånings med riktiga rosor mellan våningarna.
Hade gärna slängt in lite dödskallar i dekorationen också, men vet inte riktigt hur...... Nån som har idéer?
Junibruden 2010: Visst går blommor att färga. Min kusin hade blåfärgade färgade rosor på sitt bröllop.