Inlägg från: Chris24 |Visa alla inlägg
  • Chris24

Trodde inte det var sant...

Jag gjorde detsamma när jag var 13år ska du veta, jag bodde ocså i en liten stad som ansågs vara trygg o bekväm, jag gick hem själv om kvällarna efter en utgång som jag då aldrig hade gjort nu i Malmö o idag är jag 24år, aldrig i livet.

Men jag gjorde det bara fall i fall, man vet aldrig ärligt talat o nu för ca 2v sen höll en kompis till mig på o bli våldtagen,hon drogs in i en bil och 4 killar försökte våldta henne, tur för henne så cykla en annan kille förbi o hörde hennes skrik som gjorde att han kom imellan o stoppa det hela, tack o lov blev hon aldrig våldtagen men bara att det skedde o just i typiska Malmö enligt mig gjorde att jag ALDRIG ALDRIG går ensam eller nåt liknande i Malmö en kväll, spelar ingen roll om det är fred-sönd alltså..

Så jag förstår att det känns obehagligt men tänk ändå va ansvarsfull hon är som gör detta? Jag själv vet känslan av att bli våldtagen tyvärr, inget jag vill prata om här men tack gode gud att jag både hade tagit sprutan och hade skydd så man inte blev gravid för jag mådde inte bra, i 2år gick jag o hatade män, verkligen avskydde dem. Tänk om jag hade blivit gravid tänker jag nu, den enda som vet är min bästa kompis som fick hämta mig den kvällen samt min fästman idag, 5år senare.

Så tänk att hon är duktig är vad jag ville komma fram till! :)

Svar på tråden Trodde inte det var sant...